
Debiteurenbeheer: klanten in nood
Welke acties kan jij als bedrijf naar je klant toe ondernemen?
Welke acties kan jij als bedrijf naar je klant toe ondernemen?
Leer klantvriendelijk, met de juiste toon het telefonisch stappenplan doorlopen
Fris je kennis op of stoom jezelf klaar voor de Raad van Bestuur
Stoom je in enkele sessies klaar voor een Raad van Bestuur of fris je kennis op.
Tijdens deze workshop krijg je tips over hoe je een vlot en inspirerend spreker wordt.
Hoe financieel gezond is mijn onderneming of dat van mijn klanten of leveranciers en hoe kan ik de juiste conclusies trekken over beschikbare cijfers?
550 eur excl.btw
Welke digitale tools verlichten jouw job bij internationale handelstransacties? In deze workshop geven we je een handig overzicht en nuttige gebruikstips.
€ 100 (excl. btw)
Ondernemers zijn nog vaak vooral bezig met ‘de dingen juist proberen te doen’ eerder dan ‘de juiste dingen te doen’. Een strategieplan kan helpen zulke zaken te vermijden zodat de ondernemer kan focussen op de essentie.
1000 eur (excl. btw)
Stel je aanmaning correct en klantvriendelijk op
Ideaal voor iedereen die geen tijd heeft.
Bestuurdersaansprakelijkheid én verzekering
Coachend leiderschap voor aanstormend management talent
Leer de behoeften van je gesprekspartner beter inschatten, om zo jouw communicatie met iederéén te versterken
Van nattevingerwerk tot doordachte prijsstrategie
Afspraken moeten worden nagekomen...
Is of blijft een managementvennootschap interessant voor jou?
Leer de verschillende projectfasen kennen
Ontdek hoe je als bedrijfsleider meer kan doen in minder tijd.
EQ als parameter voor meer kans op succes
De weg naar efficiënt en duurzaam transport
Leer hoe je jouw internationale verkoop maximaliseert via de juiste tussenpersonen.
Leer van ervaren bestuurders met praktijkcases
Maak een deal met zelfvertrouwen en resultaat
Leer de behoeften van je gesprekspartner beter inschatten, om zo jouw communicatie met iederéén te versterken.
Maak een profiel aan voor:
Ben je Voka-lid? Dan krijg je ook: