Ga van persoonlijke ambitie naar een waardevolle bedrijfsstrategie met oog voor de menselijke factor
What's in it for me?
Bij strategie horen enkele structurele stappen die leiden naar een sterke organisatie van je onderneming en een geloofwaardige perceptie door je ideale klant. Een praktijkgerichte opleiding waar je met een concreet actieplan naar buiten gaat!
Programma
Strategie dient eenvoudig te zijn en rekening te houden met de echte cultuur van je bedrijf.
Inhoud
- Ontdek je rol binnen het grotere geheel van je organisatie.
- Vertaal missie en visie naar strategisch handelen.
- Werk met methodieken als het Business Model Canvas om inzicht te krijgen in waardecreatie.
- Reflecteer over je persoonlijke functioneren en het type leider dat jij wil worden.
Deze sessie geeft je een andere blik op strategie met een hands-on aanpak en met oog voor de menselijke factor.
Doelgroep
- Young professionals met 1-5 jaar werkervaring die hun strategisch inzicht willen versterken.
- Next-gen opvolgers binnen familiebedrijven die zich voorbereiden op toekomstige leiderschapsrollen.
- Startende teamleiders en projectverantwoordelijken die hun managementvaardigheden willen aanscherpen.
Jouw expert
Laurence Vanhoenacker - Wolters Kluwer

Interesse in de andere sessies van het traject Business essentials?
Schrijf je in voor het gehele traject of kies voor één of meerdere van de volgende sessies:
- Business essentials: Leid van binnenuit
- Vrijdag 10 oktober (Mechelen)
- Business essentials: Stuur met inzicht
- Donderdag 23 oktober (Geel)
- Business essentials: Maak het waar
- Vrijdag 21 november (Geel)
- Business essentials: Verkoop je verhaal
- Vrijdag 12 december (Mechelen)
Telkens van 9.00u tot 17.00u
Past deze datum niet of is de opleiding volzet, klik dan hier voor een actueel overzicht.