
Leiding geven voor teamleaders, ploegbazen en eerstelijnsverantwoordelijken
Motiveren en leiding geven op de werkvloer
Motiveren en leiding geven op de werkvloer
Bekroond als het beste persoonlijk leiderschapsprogramma ter wereld helpt The 7 Habits of Highly Effective People®, de tijdloze principes van effectiviteit in lijn met moderne technologie en toepassingen, om jouw doelstellingen te bereiken.
Een 360-graden zicht op het gedrag van de klant, iets waar elke organisatie van droomt. Hype of realiteit?
Leer de principes kennen en de verschillen begrijpen t.o.v. traditioneel leiding geven
Als Management Assistant ben je een sleutelfiguur in je bedrijf. Van een efficiënte administratie, het maken van interessante presentaties tot het organiseren van meetings en events: jij bent van alle markten thuis.
Hoe motivatie, engagement en opvolging garanderen?
Als Management Assistent ben je een sleutelfiguur in je bedrijf. Van een efficiënte administratie, het maken van boeiende presentaties tot het organiseren van meetings en events: jij bent van alle markten thuis.
Een managementrapportering is veel meer dan een boekhoudinstrument. Dit Lab van vier sessies begeleidt je in het opstellen van een overzichtelijke en efficiënte ondernemerstool.
Bepaal welk beoordelingssysteem je gebruikt in jouw onderneming
Hoe jouw nieuwe rol als coachend leidinggevende succesvol invullen?
Tijdens deze workshop krijg je tips over hoe je een vlot en inspirerend spreker wordt.
Maak een deal met zelfvertrouwen en resultaat
Do’s and don’ts bij toezicht en verwerking van persoonsgegevens.
Motiveren en leiding geven op de werkvloer.
Fris je kennis op of stoom jezelf klaar voor de Raad van Bestuur
Stoom je in enkele sessies klaar voor een Raad van Bestuur of fris je kennis op.
Coachend leiderschap voor aanstormend management talent
Leer efficiënt informatie analyseren en verwerken
Een 'slanke' kijk op jouw administratie
Als bedrijfsleider of kaderlid leiden en motiveren
De laatste jaren staan de marges onder druk in tal van sectoren. De winstgevendheid wordt bepaald door een combinatie van verkoopprijs en kostprijs. De eerste is meestal een bekende, de laatste daarentegen ‘denken’ vele organisaties te kennen.
Hoe bescherm je je bedrijf?
Leer de ROI van je marketing bepalen.
Maak een profiel aan voor:
Ben je Voka-lid? Dan krijg je ook: