Van nattevingerwerk tot doordachte prijsstrategie
Programma
Je maakt tijdens deze opleiding kennis met de 4 onderdelen van een goede prijsstrategie:
- Kostprijsberekening
- Prijszetting
- Prijscommunicatie
- Prijs zelfzekerheid
Hierbij leer je meer over:
- Product analyse
- Kostenanalyse
- Doelgroep analyse
- Waardebepaling
- Concurrentie analyse
- Marktonderzoek
Doelgroep
Deze opleiding is bedoeld voor resultaatgerichte KMO’s die:
- vooruitgang willen
- bereid zijn om met een kritisch oog naar hun zaak te kijken om zo meer structuur en zekerheid te ervaren
- hun prijszetting meer willen onderbouwen, structureren en optimaliseren.
Jouw expert
Robin Cuypers - STREVER
Met STREVER geeft Robin Cuypers hardwerkende ondernemers zekerheid over hun prijzen, zodat ze geen geld op tafel laten liggen en eindelijk kunnen vragen wat ze waard zijn. Met zijn diverse achtergrond in zowel boekhouding als marketing heeft Robin al talloze KMO’s begeleid uit diverse sectoren, van tuinaannemers en architecten tot consultants en softwarebedrijven. Eerder gaf hij al opleidingen bij Thomas More, Unizo, Starterslabo, Puur Ondernemen en de Sociale Innovatiefabriek.

Past deze datum niet of is de opleiding volzet, klik dan hier voor een actueel overzicht.