Boost jouw strategische salesaanpak nog voor de dag start
In commerciële functies gaat het elke dag sneller. Klanten verwachten meer, concurrenten evolueren sneller en salesteams moeten strategischer werken dan ooit. Maar wanneer neem je als commerciële leider nog de tijd om uit te zoomen, nieuwe inzichten op te doen of je aanpak scherp te stellen? Vaak word je opgeslorpt door operationele druk, waardoor strategische vernieuwing achterblijft terwijl net daar je grootste groeipotentieel ligt.
Tijdens drie exclusieve ontbijtsessies krijg je twee uur lang vernieuwende inzichten, strategische handvaten en inspirerende sparring met gelijkgestemden.
What's in it for me?
Je investeert slechts twee ochtenduren, maar wint strategische scherpte, vernieuwde energie en een commerciële boost.
- Snelle, strategische salesinspiratie.
- Concrete tools en inzichten die je onmiddellijk kan toepassen in je dagelijkse salespraktijk.
- Uitwisseling met andere commerciële decision makers voor nieuwe ideeën en perspectieven.
- Up-to-date inzichten over klantgedrag, KPI’s, digital sales en AI.
Ontdek de inhoud van de 3 Breakfast Clubs
Hoe bouw je meerwaarde op door echt te vertrekken vanuit de klant?
- Inzicht in nieuwe klantverwachtingen
- Technieken om diepere klantbehoeften te ontdekken
- Hoe je waarde creëert en niet ‘gewoon verkoopt’
- Voorbeelden van customer-centric salesstrategieën
Hoe stuur je je team op de juiste commerciële cijfers en prioriteiten?
- Welke KPI’s er echt toe doen (en welke tijdverlies zijn)
- Dashboards en ritmes die salesresultaten verbeteren
- Prioriteiten stellen in drukke commerciële teams
- Hoe KPI’s helpen om beter te coachen
Hoe zet je AI en digitale tools slim in om sneller en beter te verkopen?
- Praktische AI-toepassingen die vandaag al impact hebben
- Automatisatie en personalisatie zonder aan authenticiteit te verliezen
- Hoe digitale tools het verkoopproces versnellen
- Cases van bedrijven die digital sales succesvol inzetten
Doelgroep
Deze reeks is voor commerciële leidinggevenden, ondernemers, salesmanagers en strategische salesprofielen die hun verkoopaanpak willen versterken en strategischer willen werken.
Jouw expert
Régis Lemmens - Sales Cubes
Régis is professor en consultant in salesstrategie. Hij doceert Sales en Marketing aan Antwerp Management School, Solvay Business School, Tias Business School (NL) en Cranfield University (UK). Zijn passie is het veranderen van de manier waarop we naar sales kijken: van verkopen naar waarde co-creëren met klanten. Over dit thema schreef hij het boek From Selling to Co-Creating, gaf hij een TEDx-talk (Sales 2020) en verscheen hij in Harvard Business Review.
Interesse?
Schrijf je in voor het gehele traject of kies voor één of meerdere van de 3 sessies:
- The Breakfast Club: Consultative selling & Customer centricity
- Woensdag 4 maart (Mechelen)
- The Breakfast Club: KPI-driven sales
- Woensdag 6 mei (Geel)
- The Breakfast Club: Digital sales & AI tools
- Woensdag 21 oktober (Mechelen)
Past deze datum niet of is de opleiding volzet, klik dan hier voor een actueel overzicht.
Ook interessant voor jou
Marketing class: Social media mastery: bouw jouw merk en bedrijf












