Google Search verandert volledig. Met de release van Google AI Overviews en binnenkort ook AI Mode evolueert Google in recordtempo van ‘zoekmachine’ naar ‘adviseur’ en ‘gesprekspartner’.
Het resultaat? Veel minder bezoekers op je website… tenzij je hier nu al op inspeelt.
In deze hands-on workshop leer je:
- Wat Google AI Overviews en Google AI mode zijn
- De bedreigingen én opportuniteiten van Google AI Overviews voor je website
- De bedreigingen én opportuniteiten van Google AI Mode voor je website
- Hoe je jouw website in AI Overviews en AI Mode kunt krijgen

Wat heb je geleerd na deze opleiding?
- De toekomst van SEO
- De impact van AI op het zoekgedrag van je klanten
- De impact van AI op het rendement van je website
- De stappen die je moet nemen om je website (opnieuw) te optimaliseren
Doelgroep en voorkennis
Deze webinar is ideaal voor ondernemers, marketing- en communicatieverantwoordelijken die snel en efficiënt willen leren hoe ze hun website kunnen klaarstomen voor de impact van AI.
Er is geen voorkennis vereist.
Jouw docent
Maak kennis met Christophe Van Bael, oprichter van Lincelot (°2011)
- ondersteuning aan kmo’s in België en Nederland met strategisch marketingadvies, praktische marketingondersteuning (webdesign, SEO, sociale media, advertenties, marketing automation, copywriting, foto- en videoshoots) en marketingopleidingen
- marketingdocent aan de AP Hogeschool Antwerpen geweest
- dagelijkse begeleiding voor bedrijven in hun zoektocht naar meer zichtbaarheid, klanten en sollicitanten.


Laura Van Wijmeersch
Manager Kameracademie I themanetwerken
Full bio of Laura Van Wijmeersch

Ina Philips
Coördinator Kameracademie I themanetwerken
Full bio of Ina Philips
