

Hoe financieel gezond is mijn onderneming of dat van mijn klanten of leveranciers en hoe kan ik de juiste conclusies trekken over beschikbare cijfers?
Een 360-graden zicht op het gedrag van de klant, iets waar elke organisatie van droomt. Hype of realiteit?
Om te overleven moeten ondernemingen wendbaar en flexibel zijn. Digitale transformatie is hierbij essentieel. Ook het financiële departement ontsnapt hier niet aan.
Je deelt met plezier je kennis en expertise met andere collega's uit het vak en spart ook graag met hen over de uitdagingen die je tegenkomt. Dit Lerend Netwerk biedt je hiertoe de mogelijkheid.
Een managementrapportering is veel meer dan een boekhoudinstrument. Dit Lab van vier sessies begeleidt je in het opstellen van een overzichtelijke en efficiënte ondernemerstool.
Als eindverantwoordelijke voor veiligheid en/of milieu draag jij preventie hoog in het vaandel en bouw jij aan een goede veiligheidscultuur om het aantal arbeidsongevallen terug te dringen. De juiste procedures en beschermingsmiddelen zijn hierin cruciaal.
Ben jij een CFO of financieel directeur, lid van de executive board van een Kempense of Mechelse onderneming die lid is van Voka? Dan is het netwerk van Strategic Finance misschien wel iets voor jou!
Blijf up-to-date met de laatste wijzigingen van de btw-reglementering.
Stoom je in enkele sessies klaar voor een Raad van Bestuur of fris je kennis op.
Hoe financieel gezond is mijn onderneming of dat van mijn klanten of leveranciers en hoe kan ik de juiste conclusies trekken over beschikbare cijfers?
De laatste jaren staan de marges onder druk in tal van sectoren. De winstgevendheid wordt bepaald door een combinatie van verkoopprijs en kostprijs. De eerste is meestal een bekende, de laatste daarentegen ‘denken’ vele organisaties te kennen.
Hoe bereid jij je voor zodat de controle resulteert in een blanco correctieopgave?
Fiscaal voordelig geld uit uw vennootschap halen
Een evaluatie van de praktijk
Bestuurdersaansprakelijkheid én verzekering
Is of blijft een managementvennootschap interessant voor jou?
Onbetaalde facturen blijven een permanente zorg in het bedrijfsleven, zeker in crisistijd.
Onbetaalde facturen blijven een permanente zorg in het bedrijfsleven, zeker in crisistijd.
Welke acties kan jij als bedrijf naar je klant toe ondernemen?
Leer klantvriendelijk, met de juiste toon het telefonisch stappenplan doorlopen
Stel je aanmaning correct en klantvriendelijk op
Maak een profiel aan voor:
Ben je Voka-lid? Dan krijg je ook: