Skip to main content
  • Home
  • Activiteiten - Mechelen-Kempen - thema financieel

Activiteiten - Mechelen-Kempen - thema financieel

Logo Financieel
  • Online
Opleiding

Traject Debiteurenbeheer - 4 sessies

Onbetaalde facturen blijven een permanente zorg in het bedrijfsleven, zeker in crisistijd. De redenen waarom een klant laat betaalt, zijn zeer divers: financiële problemen, moedwil, klachten, eigen betaaltermijn …  Correct reageren op al deze ‘argumenten’ is niet altijd evident.

Logo Financieel
  • Online
Opleiding

Effectief debiteurenbeheer

Onbetaalde facturen blijven een permanente zorg in het bedrijfsleven, zeker in crisistijd. De redenen waarom een klant laat betaalt, zijn zeer divers: financiële problemen, moedwil, klachten, eigen betaaltermijn …  Correct reageren op al deze ‘argumenten’ is niet altijd evident. 

LN douane
Opleiding

Lerend Netwerk Douane Verantwoordelijken

Vanaf 30 september 2021 start de tweede editie van het Lerend Netwerk Douane-Verantwoordelijken en key douane medewerkers uit verschillende industriële en logistieke bedrijven die internationaal actief zijn.

bedrijfsvastgoed
  • Online
Opleiding

Structuur en strategie…een must voor uw bedrijfsvastgoed!

Overweegt u de aankoop van een nieuw bedrijfspand of plant u een bijkomende investering in uw bestaand bedrijfspand? Heeft de COVID-19 crisis u doen stilstaan bij de vraag of uw bedrijfsvastgoed beschermd is tegen uw bedrijfs-risico? Heeft u al nagedacht over het lot van uw bedrijfsvastgoed in het kader van familiale opvolging, verkoop van uw onderneming of exit/instap van een aandeelhouder?

Logo financieel
  • Online
Opleiding

Debiteurenbeheer: klanten in nood

Onbetaalde facturen blijven een permanente zorg in het bedrijfsleven, zeker in crisistijd. De redenen waarom een klant laat betaalt, zijn zeer divers: financiële problemen, moedwil, klachten, eigen betaaltermijn …  Correct reageren op al deze ‘argumenten’ is niet altijd evident.

Logo Financieel
  • Online
Opleiding

Telefonisch debiteurenbeheer

Onbetaalde facturen blijven een permanente zorg in het bedrijfsleven, zeker in crisistijd. De redenen waarom een klant laat betaalt, zijn zeer divers: financiële problemen, moedwil, klachten, eigen betaaltermijn …  Correct reageren op al deze ‘argumenten’ is niet altijd evident.

Logo financieel
  • Online
Opleiding

Schriftelijk debiteurenbeheer: rappelbrieven

Onbetaalde facturen blijven een permanente zorg in het bedrijfsleven, zeker in crisistijd. De redenen waarom een klant laat betaalt, zijn zeer divers: financiële problemen, moedwil, klachten, eigen betaaltermijn …  Correct reageren op al deze ‘argumenten’ is niet altijd evident.

Logo Sales & marketing
Opleiding

De ROI van je marketinginspanningen

Veel marketeers klagen dat ze onvoldoende budget krijgen om te doen wat ze weten dat nodig is. Maar als men bij de directie om budget vraagt, dan willen ze weten wat het zal opbrengen. Met dit seminarie leer je hoe je de “Return on Investment” van marketing kan bepalen.

Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Deloitte Private
pfl