Skip to main content
  • Activiteiten - Mechelen-Kempen - thema financieel

Activiteiten - Mechelen-Kempen - thema financieel

Traject Debiteurenbeheer
Opleiding - Online

Online Traject Debiteurenbeheer: 4 sessies

Onbetaalde facturen blijven een permanente zorg in het bedrijfsleven, zeker in crisistijd. De redenen waarom een klant laat betaalt, zijn zeer divers: financiële problemen, moedwil, klachten, eigen betaaltermijn …  Correct reageren op al deze ‘argumenten’ is niet altijd evident.

Effectief debiteurenbeheer
Opleiding - Online

Effectief debiteurenbeheer

Onbetaalde facturen blijven een permanente zorg in het bedrijfsleven, zeker in crisistijd. De redenen waarom een klant laat betaalt, zijn zeer divers: financiële problemen, moedwil, klachten, eigen betaaltermijn …  Correct reageren op al deze ‘argumenten’ is niet altijd evident. 

klanten in nood
Opleiding - Online

Debiteurenbeheer: klanten in nood

Onbetaalde facturen blijven een permanente zorg in het bedrijfsleven, zeker in crisistijd. De redenen waarom een klant laat betaalt, zijn zeer divers: financiële problemen, moedwil, klachten, eigen betaaltermijn …  Correct reageren op al deze ‘argumenten’ is niet altijd evident.

Telefonisch debiteurenbeheer
Opleiding - Online

Telefonisch debiteurenbeheer

Onbetaalde facturen blijven een permanente zorg in het bedrijfsleven, zeker in crisistijd. De redenen waarom een klant laat betaalt, zijn zeer divers: financiële problemen, moedwil, klachten, eigen betaaltermijn …  Correct reageren op al deze ‘argumenten’ is niet altijd evident.

rappelbrieven
Opleiding - Online

Schriftelijk debiteurenbeheer: rappelbrieven

Onbetaalde facturen blijven een permanente zorg in het bedrijfsleven, zeker in crisistijd. De redenen waarom een klant laat betaalt, zijn zeer divers: financiële problemen, moedwil, klachten, eigen betaaltermijn …  Correct reageren op al deze ‘argumenten’ is niet altijd evident.

Logo Mensura
Proximus
SD  Worx