Skip to main content

Sales voor Starters

Klaar om met je start-up de markt te veroveren, maar niet helemaal zeker waar te beginnen? In het lab Sales voor starters leer je alle kneepjes van het vak.

Structuur van de opleiding

Natuurlijk ben je klaar om je product aan de man te brengen. Maar waar begin je, wat zijn de do's en don'ts in sales en hoe overtuig je de juiste klant? In dit lab vouwen we een stappenplan voor je uit waarmee je meteen efficiënt aan de slag gaat. In drie sessies tackelen we de belangrijkste vragen:

Sessie 1 (17 november) : lead generation / bepalen van de doelgroepen / juiste prospecten

  •     Bepalen en afbakenen van doelgroepen (hoe de markt benaderen)
  •     Brainstorm, tips & tricks over hoe aan efficiënte lead generation te gaan doen binnen deze doelgroepen
  •     Bouwen van een concreet actieplan voor prospectie & lead generation

Sessie 2 (24 november): het maken van kwalitatieve afspraken (live of virtueel)

  •     Tips & tricks: hoe met gatekeepers omgaan en uiteindelijk een afspraak verkrijgen bij de beslissingnemer
  •     Hoe ga je het gesprek met de beslissingnemer aan?
  •     Wat antwoord je op excuses / blokkades (bv zet maar op mail, geen tijd,…)
  •     Wat kan je ter voorbereiding allemaal doen (vb. sociale media, …) – wat is nuttig & efficiënt?

Sessie 3 (1 december): aan tafel met de prospect (live of virtueel)

  •     De verschillende stappen in het salesgesprek
  •     Do’s & dont’s
  •     Je eerste sales pitch aan tafel
  •     Juiste vragen stellen aan de klant

Opleider

Valerie Tuytschaever

Als sales- & onderhandelspecialiste leidt Valerie Tuytschaever Belgische en internationale ondernemingen naar commerciële excellentie en efficiëntie.

Sinds 2012 is ze actief als Commercieel & Business coach bij haar eigen onderneming, Julius Consulting. 

Valerie

Wanneer

Prijs

Leden: €75.00
Niet-leden: €75.00

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Gosselin
Welt white paper
CapitalAtWork
Customer Collective
Deloitte
De Ridder
facilicom
GSJ Advocaten
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
SD  Worx
Tormans