“Zonder groei geen extra welvaart.”
De discussie over de begroting dreigt opnieuw te verengen tot één vraag: waar besparen we en wie betaalt? Uiteraard moeten de overheidsfinanciën op orde. Maar als we alleen kijken naar besparen en belasten, dreigen we voorbij te gaan aan de fundamentele vraag: hoe versterken we onze economie?


