In plaats van de centenindex moeten we de hele indexering herbekijken
Ondanks verzet van vakbonden en werkgeversorganisaties blijft de federale regering doorzetten met haar centenindex, een soort nodeloos complexe kwart-indexsprong. De discussies daarrond worden hoe langer hoe hallucinanter. Bovendien vertrekken ze van het verkeerde uitgangspunt. Het hele indexeringsmechanisme doet gewoon niet wat de verdedigers ervan denken dat het doet.


