Skip to main content
Digital Factory

Digital Factory

Tijdens deze reeks staat het optimaliseren van productieprocessen centraal. De fabriek van de toekomst is in staat om flexibel produceren efficiënt te maken. Van lot size 1 tot grote series bij maximale productiviteit en kwaliteit. Onmogelijk? Digital Factory bewijst je het tegendeel. Je krijgt een overzicht van alle mogelijke technologieën en opportuniteiten, gaande van de aanpak bij R&D tot digitale operatorondersteuning

Wat is het? Samen met een Digital Academy Coach begeleiden we je om een stap verder te zetten in je digitale strategie. Dit doen we aan de hand van inspiratie, praktijkgetuigenissen en discussies waarbij we reflecteren op het einde van de sessies naar mogelijke acties.

Wie zijn onze Digital Academy Coaches? Klik hier.

Hoe ziet een traject eruit?df

Intakegesprek met evaluatie van je digitale maturiteit en werkpunten.
6 sessies volgens het principe ‘Talk – Discuss – Experience – Network’.

Talk: Spreker die inspiratie geeft over het topic
Experience: Voorbeeldcase van een bedrijf die dit succesvol in de praktijk heeft toegepast
Discuss: Groepsdiscussie om een klankbord te vormen voor je strategie
Network: Netwerkdiner met catering

Programma

Voor de korte inhoud van elke sessie, klik op de titel.

Sessie 1: Digitale innovatie en business value (overkoepelend met Digital Company)
Woensdag 24 april, 16u30-19u30 + netwerkreceptie

Sprekers:
David Geuens & Nick Oostvogels, ACOMPANY
Frank Rombouts, Marketing Manager, Royal Crown
Micha Verbouket, Director, Mediaan Hasselt

Sessie 2: Agile als aanpak voor industrie 4.0 (workshop)
Maandag 20 mei, 16u30-19u30 + netwerkreceptie

Spreker: Omar Mohout, Entrepreneurship Fellow, Sirris

Sessie 3: Next generation smart machines
Woensdag 19 juni, 16u30-19u30 + netwerkreceptie

Sprekers:
Theodor Andrei Bartic, Cluster Manager, Flanders Make
Elie Dawidowicz, Technical Manager, Thales Alenia Space
Christiaan Beljaars, Product Assurance Manager, Thales Alenia Space

Sessie 4: Industriële digitalisering en data-analyse 
Woensdag 11 september, 16u30-19u30 + netwerkreceptie

Spreker: Elie Maricau, Data Analytics Lead, BASF

Sessie 5: Augmented en virtual reality voor operatoren 
Woensdag 9 oktober, 16u30-19u30 + netwerkreceptie

Sprekers:
Jorg Hendrikx, Sales Manager, Arkite
Peter Verstraeten, CEO, Proceedix

Sessie 6: Change Management: de mensen aan boord van een organisatie voor de toekomst (overkoepelend met Digital Company)
Woensdag 13 november, 16u30-19u30 + netwerkreceptie

Sprekers:
David Geuens & Nick Oostvogels, ACOMPANY
Peter De Prins, Professor of Management Practice, Vlerick Business School

Meer info: Birgitt Deckers, birgitt.deckers@voka.be, +32 11 56 02 37

Klik hier voor de 2 trajecten van Voka Digital Academy. : Digital Company & Digital Factory

 

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

 

KMO-portefeuille

In samenwerking met:
ing

Wanneer

Prijs

Voka-leden:

€ 275,00 (excl. BTW) per sessie

Package deal: bespaar 15% en volg de hele reeks voor €1400,00 (excl. BTW)

Niet-leden:

€ 355,00 (excl. BTW) per sessie

Package deal: bespaar 15% en volg de hele reeks voor €1810,00 (excl. BTW)

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Painting with light
ING
Logo Mensura
Proximus
SD Worx
Logo KPMG
Logo Hands
Logo G4S
Logo JAM
Ethias
Trixxo