Skip to main content
activiteit KA
  • Online

Summerschool Growth Marketing

De klassieke manieren van marketing volstaan niet meer. Stilstaan is achteruitgaan. Maar naar waar kunnen we evolueren? Wat zijn nieuwe manieren om met marketing om te gaan? 

Het is een vraagstuk waar u tijdens deze opleiding met aan de slag gaat.

Wat is Growth Marketing?

Growth marketing is marketing op een andere manier bekeken. Minder input, meer output. Doelgerichter communiceren en zaken die onmogelijk lijken toch mogelijk maken. Met een combinatie van een creatieve mindset en digitale tools kan een marketingstrategie naar een volgend niveau getild worden.  

Tijdens deze opleiding geeft GrowForce je een diepgaand inzicht in growth marketing met een zeer praktijkgerichte aanpak. Ze leren je de mindset, de vaardigheden en hoe je alles in je eigen bedrijf of project kan implementeren.

Je leert van bewezen groeitactieken en campagnes die ze voor GrowForce en hun klanten hebben geïmplementeerd.

Structuur van de opleiding

 

  • Je neemt deel aan wekelijkse online groepstrainingen, live feedbackgesprekken en presentaties van growth marketeers en consultants van GrowForce.

  • Ze voorzien bovendien tussendoor wekelijkse 1-1 sessies waarin ze je persoonlijke vragen beantwoorden, feedback geven op je huiswerk en je helpen te verbeteren. Dit doen ze om de hands-on mentaliteit te bewaren.

  • Ze zijn aanwezig om je te helpen bij elke stap in het proces. Ze creëren interne communicatiekanalen, zodat je op elk moment direct contact met hen kan opnemen.

Programma:

8 juli: Growth marketing 101

  • Hoe denken als een growth marketeer
  • Growth Marketing vs Digital Marketing
  • Waardepropositie en bepalen van uw doelgroep
  • Pirate funnel en het omlijnen van uw metrics

15 juli: Fundamenten voor het meten van uw groei

  • Framework voor het meten van uw data
  • Implementatie van tools voor data analyse
  • Meten van conversies op jouw website via Google Tag Manager en Google Analytics
  • 19 manieren voor ultieme groei

22 juli: Experiment design en het groeiproces

  • Definieer uw experimenten
  • Het groeiproces in uw bedrijf
  • Hoe uw groei volgen en organiseren
  • Spioneren van uw concurrenten
  • Dealbreakers canvas
  • Growth marketing canvas

29 juli: Hoe leads capteren en converteren

  • CRO optimalisatie
  • Activeren van uw leads: WOW momenten
  • Hoe bouw je een converterende landingspagina
  • Lead magnets: Triggers voor de conversie
  • Marketing automation: Automatisch opvolgen van leads
  • Lead generatie op LinkedIn
  • LinkedIn optimalisatie & automatisatie

De opleiding zal volledig online plaatsvinden. Na de opleiding nodigen we alle deelnemers uit voor een hapje en drankje vanaf het ons toelaat.

De opleiding zal worden gegeven door Thierry D'haenens en Nicholas D'hont van GrowForce.

Wie is GrowForce academy?

GrowForce academy helpt oprichters, marketeers en growth teams bij het creëren van voorspelbare sales funnels en het verhogen van tractie, retentie en referral. 

Het GrowForce team doet dit door je te leren hoe je leadgeneratie kan automatiseren, klantstromen kan optimaliseren en het brainstormen over groei-experimenten. GrowForce academy helpt je ook om jouw waardepropositie, verkoop- en marketingproces, technologie blueprint en verkoopteam naar een hoger maturiteitsniveau te brengen. 

GrowForce heeft al meer dan 300 professionals van +500 bedrijven opgeleid.
AIO

Contactpersoon

Carolien Jans

Coördinator Innovatie

Wanneer

Prijs

Prijs lid: €550,00 (exclusief btw)
Prijs niet-lid: €715,00 (exclusief btw)

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt. Annuleren van een inschrijving kan enkel elektronisch via Kim.Kerkhofs@Voka.be tot 10 werkdagen voor aanvang van de sessie. Nadien blijft bij annulering het volledige inschrijvingsgeld verschuldigd. Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen. 

De Kamer behoudt het recht de spreker(s) te wijzigen en/of een activiteit te annuleren mits voorafgaande verwittiging. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort. Deelnemers hebben in dit geval geen recht op schadevergoeding. 

Bij inschrijving ga je ermee akkoord dat Voka - KvK Mechelen-Kempen foto's waarop je eventueel bent afgebeeld, vrij mag aanwenden voor commercieel gebruik.

Banner Hendrickx mei
ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Deloitte Private
pfl
Varo
Intervest Offices & Warehouses - Greenhouse