
Seminarie: Binnenkijken in het hoofd van de aankoper
Sales professionals hebben dikwijls een goed gesprek met een project manager of productie manager, maar moeten dan nog voorbij de gevreesde aankoper. In vele gevallen blijkt dit een klip die moeilijk te omzeilen is. De meeste aankopers hebben nauwelijks gevoel voor humor, en schijnen maar één ding te kennen: de prijs.
Dit cliché is jammer genoeg dikwijls niet ver van de waarheid. Hoe moet u dan omgaan met deze “lastige klanten”? Dat is precies wat in deze opleiding verteld wordt. U leert waarom de prijs altijd zo belangrijk is, hoe de aankoper zijn strategie bepaalt, welke types aankopers er zijn, en hoe u ze aanpakt.
Doelgroep
Iedereen die regelmatig aan tafel zit met aankopers. Dat zijn niet alleen verkopers, maar ook service delivery mensen, product managers en zelfs CEO’s.
Spreker
Philip Meyers is een freelance aankoopspecialist die reeds meer dan 30 jaar bezig is met het vak in al zijn facetten. Als consultant en interim manager deed hij opdrachten in vele bedrijven in zowat alle sectoren. Dat gaat overigens nog steeds verder. Hij heeft dus een enorme ervaring en deelt deze graag.
Inschrijven voor dit seminarie kan hier. Voor meer info kunt u terecht bij Anouk Andries.