Skip to main content
Lab: Growth Marketing
  • Online

Lab: Growth Marketing

Hoe kunt u op korte tijd datagedreven en met enkel de hoogstnodige middelen een bedrijf snel laten groeien? Voor velen de vraag van één miljoen. Maar wij hebben het antwoord: Growth Marketing. We laten de klassieke marketingstrategieën links liggen en zetten voluit in op een mix waarin onder meer innovatie, data, creativiteit en experimenteren de kroon spannen.

Tijdens het Growth Marketing-traject geven we u de zogenaamde 'Quick Wins' mee. We vertellen welke tools u het best inzet en welke u gerust achterwege mag laten. We leren u enkele simpele technieken die ervoor zorgen dat uw budget optimaal wordt ingezet. Na de sessies bent u in staat om met een minimale inspanning een optimaal resultaat te bereiken. U weet welke technieken echt resultaat opleveren en u goochelt werkelijk met alle data. U kunt de juiste experimenten uitvoeren en de juiste conclusies trekken, die er dan weer voor zorgen dat u alles grondig kunt optimaliseren. Want dat is waar Growth Marketing om draait: experimenteren, meten, testen en optimaliseren.

Sessie 1

  • Kennismaking
  • Introductie tot growth marketing
  • Welke tools zijn nodig tijdens de opleiding
  • Persona's definiëren
  • Quick wins: smart bars, exit pop-ups enz.
  • Maximale kost per conversie/acquisitie berekenen

Sessie 2

  • Het ABC van landingspagina's
  • Hoe een perfecte landingspagina bouwen
  • UTM-tags inzetten
  • A/B testing
  • Wat doen mijn bezoekers op de website?
  • Wie zijn mijn bezoekers nu echt?
  • Informatie over bezoekers verzamelen
  • Hoe de juiste cijfers meten?

Sessie 3

  • Google Ads, SEO of sociale media?
  • Het bepalen van een funnel
  • Lookalike audiences
  • Online advertising campagnestructuren bouwen + remarketing
  • Landingspagina's gebruiken in elke fase
  • Bounce rate verlagen
  • Evergreen content
  • Prospecteren via e-mail
  • LinkedIn automatisering

Sessie 4

  • E-mailmarketing & marketing automation
  • Ga op zoek bij de concurrent
  • North star metric bepalen
  • Live chat
  • Voorstellen van eigen case

Dit lab is volzet. Voor meer info kunt u contact opnemen met Astrid De Clerck.

VLAIO - VOKA

Contactpersoon

Astrid De Clerck

Member Services - Startend ondernemen

Wanneer

Prijs

  • 550 euro

Voorwaarden

Kosteloos annuleren kan enkel per mail naar astrid.declerck@voka.be en dit uiterlijk tot 7 werkdagen voor aanvang van de opleiding. Bij laattijdige annulatie zal het volledige bedrag verschuldigd blijven. U kunt zich wel laten vervangen door een collega die aan de doelgroep voldoet.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Vraag het @ Voka
ING
Proximus
SD  Worx
CRM Group