Skip to main content
marsal

Customer journey mapping

Zet je klanten centraal en ga voor een betere customer experience! Tijdens deze workshop op 24 februari leer je hoe je elke klantinteractie persoonlijk en relevant maakt.

Heb je het gevoel dat je klant niet meer zo voorspelbaar is als vroeger? Dan heb je het bij het rechte eind.
De noden en het gedrag van je klanten veranderen voortdurend. Daarnaast is de klantreis vaak niet meer lineair en de talloze contactmomenten via meerdere toestellen en kanalen maken de situatie nog wat complexer.

Deze workshop zet je opnieuw in de schoenen van je klant. Met customer journey mapping breng je de volledige klantreis in kaart en visualiseer je die over meerdere kanalen heen. Je leert hoe je de klant centraal zet en daarbij rekening houdt met de noden en gevoelens die spelen in elke fase van de klantreis.

Je ontdekt hoe je start met customer journey mapping en het implementeert in je organisatie. Zo ga je voluit voor meer conversie, een relevante customer experience en een verhoogde klanttevredenheid.

Programma

De inhoud van deze opleiding:

  • De veranderingen in klantgedrag
  • Wat is customer journey mapping en waarom is het belangrijk?
  • De verschillende fases van de customer journey
  • Hoe start je met customer journey mapping (praktische oefening)?
    • Segmenteer je klanten met de Persona Canvas.
    • Visualiseer de klantreis.
    • Zorg voor relevantie in elke fase.
    • Werk met data, data, data.
  • Van concept naar realisatie: marketing automation
Doelgroep

De opleiding is een aanrader voor iedereen in een marketing- of salesomgeving die communiceert met prospects en/of klanten. Een basiskennis van marketingtechnieken is vereist.

Docent

Marco Piombo, founder & CEO van digitaal agentschap Dignify 

Marco heeft een echte passie voor digitale marketing en marketing automation. Hij adviseert al negen jaar zowel b2b- als b2c-bedrijven bij het ontwerpen en implementeren van succesvolle en datagedreven marketing automation-strategieën. Zijn klanten zijn start-ups, kmo’s en internationale bedrijven zoals JBC, Samsung, Abbott Diabetes Care en Sunweb.

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Aantal opleidingsuren: 3 uren

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

KMO-portefeuille   Mensura    Proximus

Vind alle opleidingen via www.voka.be/limburg/kameracademie

Contactpersoon

Willem Degol

Adviseur internationalisatie & innovatie

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 195,00 excl. btw

Niet-leden:
€ 255,00 excl. btw

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

BVI Bekkevoort
VDAB
ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Logo KPMG
Logo Hands
alk
Logo JAM
Ethias
Trixxo