Skip to main content
Breakfast Club Welzijn van medewerkers
  • Online

Breakfast Club Welzijn van medewerkers (GRATIS)

Houd je menselijk kapitaal in conditie

Tijdens deze Breakfast Club-sessie zetten we het groeidomein gezondheid & welzijn uit het Plan Samen Groeien in de kijker.
 
Gezonde groei betekent economische groei. Ga voor excellent, tevreden personeel door in te zetten op talentontwikkeling, levenslang leren, kwaliteit van leven, autonomie en flexibiliteit.

Johan Gerets, oud-voetballer en CEO van SMP-Training & Siviglia Berto en Geertrui Cools, van B-Tonic leggen uit hoe je je menselijk kapitaal in conditie kan houden.

Johan GeretsJohan Gerets, SMP-training

De jongste jaren zien we dat sporten en lichaamsbeweging aan belang winnen in alle geledingen van de samenleving. En dus ook binnen heel wat ondernemingen waar CEO’s steeds vaker sportactiviteiten opzetten om het rendement van hun bedrijf hoog te houden. Als High Performance Coach van de Rode Duivels en Personal Trainer bij het MoveToCure-centrum van Lieven Maesschalck, gaat Johan Gerets (zoon van Erik Gerets) dieper in op manieren om sport te integreren binnen je dagelijkse routine.

Siviglia Berto & Geertrui Cools, B-Tonic

Gezonde medewerkers zijn je belangrijkste kapitaal. Maar hoe zorg je voor een duurzaam welzijns-beleid? En dat in tijden van crisis? Hoe kan je leidinggeven op afstand en in verbinding blijven met je medewerkers ? B-Tonic is het online gezondheidsplatform van Baloise Insurance dat zich richt op wellbeing. Jou en je medewerkers inspireren naar een gezonder leven; dat is hun missie. Siviglia Berto, Managing Director en Geertrui Cools, Product Owner brengen hun verhaal over het belang van een duurzaam welzijnsbeleid in tijden van versnelde digitalisering.

Siviglia BertoSiviglia Berto, B-Tonic
De corona-pandemie heeft voor een verschuiving in de werkomstandigheden gezorgd. Hoe investeer je in creativiteit en teamwork? Hoe zorg je voor verbondenheid en de juiste  connectie op afstand? Siviglia Berto, Managing Director van B-Tonic, vertelt hoe zij dit in de praktijk heeft gebracht met haar team.

Geertrui CoolsGeertrui Cools, B-Tonic
Geertrui Cools vertelt jullie vanuit haar rol als Product Owner over de ‘Gezond in 100-dagen’-uitdaging die momenteel in pilootfase zit bij verschillende bedrijven. Hoe werk je in Covid-tijden een digitaal en duurzaam wellbeing-project uit? Hoe zorg je ervoor dat je bedrijven en medewerkers inspireert om gezonder te leven? Geertrui vertelt je de do’s & don’ts en geeft praktische voorbeelden uit zowel grote als kleine ondernemingen.

Ann Van den RijnWe voegen meteen ook daad bij het woord en starten jouw werkdag met enkele bewegingsoefeningen die je fris aan de dag laten beginnen. Ann Van den Rijn, zaakvoerster van Gym Tonic, zorgt tussen de keynotes door voor de nodige lichaamsbeweging.

We sluiten onze Breakfast Club af met een rondje ijzersterk netwerken waarin jullie virtueel visitekaartjes kunnen uitwisselen.

Contactpersoon

Maarten Cosijn

Commercieel Manager

Wanneer

Prijs

Deze activiteit is gratis en exclusief voor leden van Jong Voka.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Indien u na eerdere aanmelding toch niet kan deelnemen, vragen wij u ons uiterlijk de dag voor de activiteit nog te verwittigen via mail naar pr.aw@voka.be.

Hulp nodig?

Welt white paper
Gosselin
CapitalAtWork
Customer Collective
Deloitte
De Ridder
facilicom
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
SD  Worx
Tormans