Wil je als organisatie groeien – dan is de aanwezigheid van digitale marketing in je bedrijfsvoering een must. Je zet de (digitale) deur open voor verkeer, leads en sales aan de hand van je doelgroep die gericht zoekt naar je product of dienst.
- Hoe laat je jouw bedrijf groeien met behulp van sociale media?
- Op welke kanalen moet je vooral actief zijn?
- Hoe zet je social media platforms effectief in?
- En vooral, hoe genereer je meer leads?
Adverteren op social media is dé manier om meer zichtbaarheid te krijgen. Je kunt namelijk heel gericht je gewenste doelgroep targeten en hen zelf overtuigen.
Tijdens 3 interactieve sessies leer je de kneepjes van het vak over online adverteren. Je duikt onder meer in de wereld van social media, gaat aan de slag met contentcreatie en leert advertenties opzetten, monitoren én optimaliseren. “When performance meets brand.”
Resultaat
- Je kent de belangrijkste functionaliteiten en kunt campagnes opzetten
- Je kent de advertentiemogelijkheden van Facebook, Instagram en LinkedIn
- Je kunt campagnes monitoren, optimaliseren en sturen op resultaten die bijdragen aan de doelstellingen
Doelgroep
Marketing verantwoordelijken, marketing medewerkers, zaakvoerders,…
De nodige marketing-ervaring is vereist.
