Lerend netwerk van b2b-ondernemers die hun verkoopstrategie helder willen krijgen om hun groeiambities te realiseren.
Plato Sales Strategy
Is jouw bedrijf toegekomen op een kantelpunt, met de duidelijke ambitie om door te groeien? Dan biedt Plato Sales Strategy jou een antwoord op tal van vragen en uitdagingen.
Ben je er bijvoorbeeld al in geslaagd om jouw klanten helder aan te geven welke waarde jouw producten of diensten hen kunnen bieden? Is het moment aangebroken om jouw verkoop toe te vertrouwen aan een salesteam, maar vraag je je af hoe je dat best aanpakt? Of heb je al een salesteam dat je graag nog beter wil aansturen?
In deze Plato-groep maak je samen met veertien collega-ondernemers de oefening van wie binnen jouw bedrijf contact heeft met jouw klanten. Zo kan je ervoor zorgen dat al deze medewerkers hen eenzelfde verhaal brengen. Voorts ontdek je hoe je salesdoelstellingen helder formuleert en welke verloning je daaraan kan koppelen. Werk je met een vast dan wel een variabel loon? Of kies je al dan niet voor premies? Van de andere groepsleden verneem je hoe zij hun prijzen bepalen en waarom zij wel of niet met kortingen werken. En onderling wissel je ervaringen uit over nuttige tools voor een vlotte opvolging van jouw sales.
Aan de hand van uiteenlopende sessies geeft dit lerend netwerk je in één jaar een goed inzicht in hoe een gerichte salesstrategie jouw bedrijf naar jouw toekomstbeeld kan loodsen. Tijdens dit volledige traject staat een driekoppig meter-peterteam garant voor een kwaliteitsvolle begeleiding. In Plato Sales Strategy mag jij rekenen op de deskundige inbreng van Tine Peeters, Marc Vanderheyden en Kurt de Worm.
Leren van en met elkaar in een sfeer van vertrouwen door kennisdeling en ervaringsuitwisseling, dat is Plato.