Skip to main content
Boost uw merk met LinkedIn

Boost uw merk met LinkedIn

U wilt een optimaal LinkedIn-profiel en u zo onderscheiden van anderen? U wilt een kwalitatief en sterk netwerk opbouwen/onderhouden en effectief meer klanten aantrekken/ leads genereren? U hebt een LinkedIn-pagina, maar weet niet precies hoe u het voor uw onderneming moet aanpakken? U wilt graag uw doelgroep bereiken en uw naamsbekendheid versterken?

Boost your brand

Dit LinkedIn-opleidingstraject steunt op de drie pijlers van het INC-model: identiteit, netwerk & content. Door de hands-on benadering zet u de theorie tijdens de workshops meteen om in de praktijk. Op basis van een LinkedIn-analyse en actieplan geven we stap voor stap meer uitstraling aan uw persoonlijk profiel en uw bedrijfsprofiel op LinkedIn. In drie workshops gaan we samen aan de slag.

 

WORKSHOP 1: Boost uw merk

3 stappen om een merk te versterken: LinkedIn-INC model

Profieloptimalisatie: opvallen met uw profiel

Boosten van uw persoonlijke LinkedIn Social Selling Index

Waarom LinkedIn onmisbaar is voor online branding van uw bedrijf

Bedrijfspagina optimaliseren

Het inzetten van ambassadeurs om uw merk en bereik te versterken

 

WORKSHOP 2: Boost uw netwerk & social selling met LinkedIn

Inzichten in Personal branding insights om nog beter op te vallen

LINK-FLOW model om uw netwerk te benaderen & te onderhouden

De do’s & don’ts bij het benaderen van prospects

LinkedIn als netwerk- en salestool: social selling

Socialsellingtechnieken om potentiële klanten, partners of medewerkers aan te trekken via LinkedIn.

Het interpreteren en vertalen van LinkedIn-statistieken om nog gerichter te prospecteren

Handige tools & apps om uw tijd op LinkedIn nog efficiënter te gebruiken

 

WORKSHOP 3: Boost uw content met LinkedIn

Zelf content designen met gratis tools als Canva en PIXLR.

Social video als onderdeel van uw contentstrategie

Verhogen van de betrokkenheid en interactie met uw content

Het uitwerken van een contentplanning

Vacatures communiceren via LinkedIn

Insights in de LinkedIn Premium accounts (intro Sales Nav)

 

Wat haalt u concreet uit deze LinkedIn training?

1) Elke deelnemer zal op LinkedIn een optimaal profiel hebben. Op korte termijn behaalt dat ook een hogere SSI-score (meer opmerkzaamheid + meer bereik content https://www.linkedin.com/sales/ssi).

2) Door een uniforme benadering komt uw merk professioneler over op LinkedIn

3) Gericht leren netwerken, waardoor ook een-op-eengesprekken leiden tot leads

4) Gericht leren prospecteren, waardoor u vlotter in contact komt met beslissers

5) Elke deelnemer zal een stijgend aantal profielbezoekers hebben, met positief effect voor uw merk en traffic naar uw website

6) Content van het bedrijf en van de deelnemers zullen meer views/engagement krijgen door gebruik van de LinkedIn-hacks

7) Via de socialsellingtechnieken draaien we het verkoops-/rekuteringsproces om

8) U ontvangt de BOOST-methode cheat sheet. Spendeer wekelijks 2 uur op LinkedIn om consistent te kunnen blijven groeien.

 

Wie is uw opleider? 

Erendiz Ates is trainer en medezaakvoerder van AZ-Solutions. Hij helpt bedrijven en personen om via een doordachte LinkedIn-strategie hun zakelijke netwerk én merk te doen groeien. Gekenmerkt door zijn kwalitatieve en persoonlijke aanpak, toont hij de kracht van sociale media en hoe u die als volwaardige tool in uw branding en planning kan opnemen. Ondertussen heeft hij meer dan 100 bedrijven uit verschillende sectoren de nodige boost gegeven.

Sinds 2018 behoort hij officieel tot een selecte groep van LinkedIn-ambassadeurs in België.

 

 

Erendiz Ates, trainer LinkedIn & online branding

erendiz@az-solutions.be

VLAIO

VLAIO

Adres

Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

550 euro (excl. btw) voor leden

850 euro (excl. btw) voor niet-leden

 

Annuleren kan enkel schriftelijk en tot en met 10 november via nathalie.deschepper@voka.be. U kan u wel laten vervangen door iemand anders.

Extra info

Deze activiteit is volzet.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Deloitte
facilicom
Four & Five
ING
Logo Mensura
NN
Proximus
Recrewtment
Rombit_corporate partner
SD Worx
Tormans_Corporate partner