Het Voka Magazine valt duidelijk in de smaak. Ons vernieuwde ondernemerstijdschrift werd afgelopen woensdag bekroond met een BOCA-award.
Ook adverteerders merken de impact. Het aantal organisaties dat intekent, steeg met 20%, met onder meer Brussels Airport, Orange Business, Altior, BMW, Interparking, Pluxee en PMV als trouwe partners. De combinatie van sterke en inspirerende ondernemersverhalen voor een ondernemend lezerspubliek overtuigt meer dan ooit.
Straffe verhalen
Ondertussen werkt de redactie hard aan de volgende editie, met onder meer:
- Diepte-interview met de bekende chocolatiers Dominique en Julius Persoone
- Een dag in het spoor van Luc Vandenbulcke, CEO van Deme
- Het bijzonder verhaal van de ondernemende tweeling Raissa en Joyce De Haas die met Double Dutch per jaar 3 miljoen flesjes tonic verkopen in 45 landen
- De geheime ondernemersdroom van topatleet John Heymans, die met zijn knappe prestatie op de Olympische spelen vorig jaar iedereen versteld deed staan
- Een brief aan mezelf van Peter Hinssen
- Ondernemen in tijden van AI
- …
Nog enkele advertentieplaatsen beschikbaar
Wil jij ook schitteren in ons magazine bij meer dan 18.000 ondernemers in heel Vlaanderen? Laat het ons weten, we bekijken graag welke formule bij jou past.
Vraag meer info aan via chris.lens@voka.be



