Skip to main content

B2B Marketing voor internationalisering

Hoe zet je een ultieme lead generatie machine op om internationaal te groeien.

Waarschijnlijk biedt u een geweldig product of dienst aan. Wanneer je een meeting hebt met een prospect, dan scoor je meestal een deal. Maar het moeilijkste is om deze meeting te krijgen.

Koud bellen is hard en lastig. Iedereen vist in de vijver van klassieke advertenties.

Er moet toch een betere manier zijn?

Tijdens deze opleiding nemen we je mee hoe je efficiënter en effectiever kan zijn in het genereren van meer en kwalitatievere leads.
We kijken o.a. naar efficiënte koude email campagnes, LinkedIn optimalisatie, LinkedIn automatisatie en het gebruik van landingspagina's om ervoor te zorgen dat jouw agenda gevuld wordt met afspraken.
 

  • Je leert onze bewezen koude e-mail methode om met iedereen een afspraak te krijgen en je bedrijf te laten groeien.
  • Hoe bouw je met handige tools een Lead Generatie Machine om elke maand consistente leads te krijgen?
  • Hoe ontmoet u uw droomklanten als ondernemer, freelancer, business development professional, verkoper of consultant?
  • Hoe schrijf je geweldige e-mails die reacties krijgen, zelfs als je geen ervaring hebt met copywriting.
  • Hoe je LinkedIn gebruikt om top sales professionals te bereiken?
  • Hoe gebruik je landingspagina's om jouw potentiële klanten te laten converteren?

Prospectie en internationalisatie verloopt helemaal anders anno 2021. Digitale tools en campagnes kunnen niet meer afwezig zijn in je strategie om buiten de landsgrenzen te gaan. Tijdens deze opleiding leer je hoe je deze tools slim kan gebruiken om nieuwe markten te testen en te veroveren.

Programma

Deel 1 - LinkedIn Marketing
•    LinkedIn 101
•    LinkedIn optimalisatie
•    LinkedIn Automatisatie met Phantombuster
•    LinkedIn Tooling
•    LinkedIn berichten die converteren


Deel 2 - Koude email en het vinden van data
•    Copywriting voor sales
•    Hoe schrijf je de beste emails
•    Koude email tooling
•    Data scraping
•    Koude email en GDPR

Deel 3 - Landingspagina’s en automatisatie
•    Lead magnets die werken
•    Hoe bouw je converterende landingspagina's
•    Marketing automatisatie

Iedere theorie sessie wordt afgewisseld met een gezamenlijke feedback sessie waarin we je vragen beantwoorden, huiswerk bespreken of gewoon kan luisteren naar de andere deelnemers hun vragen. Ook daar leer je veel van.
 
Ze zijn aanwezig om je te helpen bij elke stap in het proces. Ze creëren interne communicatiekanalen, zodat je op elk moment direct contact met hen kan opnemen.

Doelgroep

Ervaring met digitale tools is een plus. Geen voorkennis van digitale marketing vereist, aangezien we met iedere tool van nul starten. 

Prospectie en internationalisatie verloopt helemaal anders anno 2021. Digitale tools en campagnes kunnen niet meer afwezig zijn in je strategie om buiten de landsgrenzen te gaan. Tijdens deze opleiding leer je hoe je deze tools slim kan gebruiken om nieuwe markten te testen en te veroveren.

Docent

Thierry D'haenens en Nicholas D'hondt van GrowForce.

GrowForce academy helpt oprichters, marketeers en growth teams bij het creëren van voorspelbare sales funnels en het verhogen van tractie, retentie en referral.
 
Het GrowForce team doet dit door je te leren hoe je leadgeneratie kan automatiseren, klantstromen kan optimaliseren en het brainstormen over groei-experimenten. GrowForce academy helpt je ook om jouw waardepropositie, verkoop- en marketingproces, technologie blueprint en verkoopteam naar een hoger maturiteitsniveau te brengen. 
 
GrowForce heeft al meer dan 300 professionals van +500 bedrijven opgeleid.
 

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507

Aantal opleidingsuren: 6 uren

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Opgelet: Bedrijf inschrijving = bedrijf factuur = bedrijf aanvraag KMO-portefeuille. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

KMO-portefeuilleMensuraProximus

Vind alle opleidingen via www.voka.be/opleidingen-limburg

Contactpersoon

Amber Zentjens

Adviseur internationalisatie

Adres

Voka - Kamer van Koophandel Limburg
Gouverneur Roppesingel 51
3500 Hasselt

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 350,00 excl. BTW

Niet-leden:
€ 450,00 excl. BTW

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

Propaganda
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Logo KPMG
alk
Logo JAM
Trixxo