Ben je klaar om te leren hoe KMO’s kunnen profiteren van de kracht van Artificiële Intelligentie?
Bent je het beu om oude marketingstrategieën te gebruiken die niet de resultaten opleveren die je nodig hebt?
Deze opleiding over het gebruik van Artificiële Intelligentie in marketing leert je alles wat je moet weten om je marketing naar een hoger niveau te tillen. 🚀
Je leert hoe je de data-maturiteit in je bedrijf kunt laten groeien 📈 en hoe je AI-tools kunt gebruiken voor personalisatie en content-creatie.
Je gaat naar huis met een schat van kennis en een reeks tools & checklists 📋 om in je bedrijf te gebruiken.
Voor wie?
Deze opleiding richt zich tot KMO's van alle sectoren & is geschikt voor personen van:
- (digitale) marketing, communicatie, sales, customer service
- of personen die samenwerken met bovenstaande profielen (vb. IT medewerkers)
- of iedereen met interesse in dit onderwerp
Overzicht programma
Dag 1:
27 maart: 09u00 - 16u00
Groeien in Data-Maturiteit & AI-tools voor personalisatie
- Hoe vergroot je de data-maturiteit in je organsatie?
- Welke mogelijkheden zijn er rond personalisatie?
- Hoe ga je hier concreet mee aan de slag?
Dag 2:
28 maart: 09u00 - 12u00
AI Chatbots & AI tools voor content creatie
- Hoe implementeer je in 10 stappen een AI-chatbot?
- Welke AI-tools kan je nu al gebruiken voor content-creatie? (tekst, foto, video, geluid, ... )
Na deze opleiding ga je naar huis met een rugzak vol tools, checklists & voorbeelden om zelf mee aan de slag te gaan. 📋
Praktisch
De opleiding gaat door bij Thomas More, Campus De Vest in Mechelen.
🚉 Vlot bereikvaar via Station Mechelen.
🚗 Parkeren kan op parking Zandpoortvest.
☕ We voorzien lunch en een licht ontbijt.

Jouw Experts
Saskia Vanden Eede
Docente aan de Odisee Hogeschool binnen de cluster Bedrijfskunde, voornamelijk binnen het domein marketingcommunicatie, waaronder ook digitale marketing valt. Daarvoor was zij 14 jaar actief in het werkveld, waardoor ze veel ervaring heeft in analyse, projectmanagement, websites, marktonderzoek en innovaties.
Katja Verbeeck
Docente binnen de cluster Technologie van de Odisee Hogeschool en coördinator van de onderzoeksgroep UCE (User Centered Applied Research in ICT and Electronics). Haar interesse gaat uit naar Artificiële Intelligentie en lerende software-algoritmen.
Sven De Clercq
Onderzoeker, docent digitale innovatie bij de onderzoeksgroep Creative & Innovative Business van Thomas More.