Overslaan en naar de inhoud gaan

Iemand aanzetten tot kopen, zonder dat die dat goed en wel beseft? Dat zijn de technieken van neuromarketing. En die hebben een serieuze impact op op je marketing- en salesresultaten, als je het goed aanpakt. Deze vierdelige training leert je hoe. 

Neuromarketing-toepassingen voor jouw bedrijf

Psychologie toepassen in marketing en sales? Met een aantal subtiele beïnvloedingstechnieken kan je het brein van je klant verleiden. Een twijfelaar overtuigen met een subtiel duwtje in de rug, een naadloze en ultra-vlotte koopervaring, een trigger waar je niet aan kan weerstaan: neuromarketing-technieken kan je overal toepassen.

In deze vierdelige opleiding maak je je marketingboodschap onweerstaanbaar, zet je je doelgroep instant aan tot actie en maak je het je klant zo makkelijk mogelijk om 'ja' te zeggen. Ben jij helemaal klaar om beter te verkopen? Met een snelle klik op de oranje knop schrijf je zó in. Makkelijk, toch? 

Programma

Sessie 1
20 november

Beïnvloedingspsychologie voor bedrijven

Wat is neuromarketing eigenlijk? En hoe kan je het brein een denkfout laten maken zodat het iets écht wil? Met kennis over het brein kijken we naar de tools die je in je bedrijf kan inzetten om je doelgroep beter te overtuigen. 

Sessie 2
27 november

Motivatie verhogen

Vanuit de context van de sociale psychologie gaan we na hoe we koopmotivatie kunnen verhogen. Welke communicatiekanalen werken er het best? Welke trucjes zorgen ervoor dat je doelgroep écht jouw product wil ervaren? 

Sessie 3
4 december

Gebruiksvriendelijkheid

Processing fluency, oftewel: hoe vlot gaat het? Hoe makkelijker het is (of lijkt) om iets te gebruiken, of het aankoopproces te doorlopen, hoe sneller je klant de beslissing maakt. Wat kan er bij jou beter? 

Sessie 4
11 december

Trigger & actie

De call to action: de allerbelangrijkste techniek van allemaal. Hoe doe je die in het oog springen? Hoe maak je de "KOOP NU"-knop onweerstaanbaar? Van patronen tot kleurenpsychologie en andere triggers, hier closen we de deal. 

Voor wie?

Zaakvoerders, sales- en marketingverantwoordelijken die hun marketingaanpak een wetenschappelijke boost willen geven. 

Deze opleiding bij jou op het werk organiseren? Bekijk ons incompany-aanbod

Ook interessant

Nog meer sales & marketing? Ontdek het aanbod hieronder.

Wanneer

Prijs

Leden: €660 (excl. 21% btw)
Niet-leden: €795 (excl 21% btw)

Meteen profiteren van ledentarief? Vraag hier je offerte voor lidmaatschap aan.

Voorwaarden

Annuleren
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 13 november. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht om de opleiding te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Wanneer

Prijs

Leden: €660 (excl. 21% btw)
Niet-leden: €795 (excl 21% btw)

Meteen profiteren van ledentarief? Vraag hier je offerte voor lidmaatschap aan.

Voorwaarden

Annuleren
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 13 november. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht om de opleiding te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Customer Collective
Deloitte
De Ridder
Econopolis
Facilicom
ING
Mensura
Recrewtment
SDWorx
Tormans
Vleemo