Skip to main content
  • Activiteiten
  • Lerend netwerk Accountmanagement 2.0 – Hybride sales een nieuwe realiteit

Lerend netwerk Accountmanagement 2.0 – Hybride sales een nieuwe realiteit

  • On- en offline

Tijdens deze praktische workshops ga je zelf aan de slag onder professionele begeleiding van jouw vaste salescoach, met waardevolle input van de andere deelnemers. Na afloop heb je een succesvol hybride salesplan voor je eigen organisatie. 
 

Als accountmanager heb je een belangrijke rol in jouw organisatie, gericht op het genereren van een hogere omzet door middel van relatiebeheer met je bestaande klanten en het werven van nieuwe klanten. Dat vraagt om communicatieve kwaliteiten en onderhandelingsvaardigheden en dit zowel tijdens face-to-face gesprekken als in de digitale wereld. Hybride sales is momenteel niet meer weg te denken. 

Het is dus van het allergrootste belang om bij te blijven, interessante tools te leren kennen, nieuwe trends te ontdekken en verrijkende inzichten te krijgen om jouw functie te optimaliseren en je marktpositie te versterken. 
Tijdens dit lerend netwerk leer je het van een professionele sales- en marketing expert. Daarbovenop krijg je de unieke gelegenheid om jouw netwerk uit te breiden en onderling heel wat kennis en ervaring uit te wisselen. Dit zal een boost geven aan je zelfvertrouwen en werkplezier en uiteindelijke resultaten. 

Ook het lerend netwerk zelf wordt aangeboden in hybride vorm, een boeiende afwisseling tussen inspirerende fysieke bijeenkomsten en efficiënte digitale workshops.

Het lerend netwerk bestaat uit 6 interactieve sessies: 

Woensdag 18 mei van 9u tot 13u – Fysieke kick-off 

  • Kennismaking: speed business dating
  • De kracht van een lerend netwerk 
  • Hybride sales - een nieuwe realiteit 
  • De evolutie van het aankoopproces

Woensdag 1 juni van 9u tot 11u – Digitale workshop

  • Social Selling
  • Inbound Sales
  • Personal branding 
  • Online netwerken

 Woensdag 29 juni van 9u tot 13u – Fysieke workshop 

  • Content Marketing
  • Boost je sales met LinkedIn 
  • Hoe bereik je je doelgroep? 

Woensdag 7 september van 9u tot 13u – Fysieke workshop

  • Virtual selling vs face 2 face selling – Maak van beiden een success
  • De vier stappen aanpak
  • Het belang van pre sales
  • De structuur van het ideale verkoopgesprek

Woensdag 5 oktober van 9u tot 11u – Digitale workshop

  • De content organisatie: plannen en maken van content
  • Sales & Marketing alignment
  • Gealigneerde branding

Woensdag 18 november van 12u30 tot 16u30 – Fysieke slotsessie 

  • Wrap-up vorige sessies en best practices delen
  • Evaluatie van jouw eigen hybride sales plan
  • Afsluitend netwerkmoment 

Voor wie is dit lerend netwerk bedoeld?

  • accountmanagers of keyaccountmanagers die hun bedrijf vertegenwoordigen bij klanten en prospecten
  • sales professionals met een actieve en operationele salesrol

die fysieke salesactiviteiten optimaal willen combineren met digitale opportuniteiten om zo tot sterke verkoopresultaten te komen. 

Salescoach Tom Baeten

Vanuit zijn eigen ervaring als salesmanager begeleidt salescoach Tom Baeten bedrijven bij het uitbouwen van hedendaagse sales op een dynamische en aanstekelijke manier. 

Contactpersoon

Regine Vyverman

Opleidingen - Arbeidsmarkt

Adres

Voka Oost-Vlaanderen
Lammerstraat 18
9000 Gent

Wanneer

Prijs

Voka-leden: 825 euro (excl. btw)

Niet-leden: op aanvraag

Nog geen lid?
Neem contact op met welkom@voka.be voor info over onze vele ledenvoordelen.

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

 10% korting voor een tweede deelnemer van hetzelfde bedrijf.

Voor deze activiteit kan u kmo-portefeuille aanvragen, indien u hiervoor in aanmerking komt. Ons registratienummer is DV.O105301. Registreer u nu op www.kmo-portefeuille.be

kmo-portefeuille