Overslaan en naar de inhoud gaan
Map

Lerend Netwerk: Digital Selling Strategy

Wil je de beste online ervaring aanbieden aan klanten? Ben je geïnteresseerd om digitale initiatieven te ontdekken die je verkoop kunnen optimaliseren? Blijf de concurrentie voorop! Ontwikkel je Digital Selling Strategy en ontdek hoe technologie je digitale toekomst kan ondersteunen.

De groeiende digitalisering en opkomende technologieën brengen voor je onderneming nieuwe opportuniteiten met zich mee. De offline verkoopkanalen worden aangevuld door aantrekkelijke en interactieve online ervaringen waar klanten met één klik je producten en diensten kunnen aankopen.

Ga tijdens dit Lerend Netwerk aan de slag met gelijkgestemde verantwoordelijken en kaderleden en breid je digitale sales- en marketingstrategie uit. Ontwikkel inzicht in hoe opkomende technologie je onderneming kan ondersteunen, ontdek concrete handvaten voor het bouwen van naadloze B2B-klantenervaringen en leer praktische tips voor een optimale eindgebruiker adoptie.

Programma

Doorheen acht sessies ga jij via co-creatie, kennisdeling en ervaringsuitwisseling in op de diverse aspecten van een Digital Selling Strategy. Tijdens de kick-off bepaal jij samen met de mededeelnemers het programma en daag je ons uit in de zoektocht naar inspirerende gastsprekers.

We stellen enkele thema’s voor:

  • Ontwikkelen van een digitale verkoop visie & strategie
  • In kaart brengen van de buyer persona en customer journey
  • Implementeren van een nieuwe of verbeterde omnichannel strategie
  • Verbeteren van de end-to-end customer experience
  • Creëren van lange-termijnwaarde via digitale verkoopkanalen

Doelgroep

Dit Lerend Netwerk richt zich op commerciële profielen die volop de uitdaging aangaan om hun bedrijfsmodel aan te passen aan het digitale tijdperk: CCO, CMO, CDTO, Digital Marketing Managers, Digital Sales Managers, etc. Kortom profielen die volop nadenken over de volgende vragen:

  • Hoe vind ik een gepaste strategie voor mijn digitale sales doelstellingen?
  • Hoe kan ik mijn klanten een naadloze digitale ervaring bieden?
  • Hoe ga ik om met grote hoeveelheden productinformatie?
  • Hoe kan ik nieuwe technologie inzetten om een gepersonaliseerde ervaring aan te bieden?
  • Hoe gebruik ik big data om mijn verkoop te optimaliseren?

Ontwikkel je Digital Selling Strategy en leer de succesfactoren van een toekomstgerichte visie kennen. Schrijf je nu in en ontdek je verkoopkansen in dit digitale tijdperk.

Dit traject gaat van start op donderdag 22 februari 2024.

Wil je meer informatie? Aarzel dan niet om contact op te nemen met Frederik Delodder

Kmo-portefeuille

Voor dit traject kan je ook gebruikmaken van de kmo-portefeuille. Jouw aanvraag dient te gebeuren ten laatste binnen de 14 dagen na de start van de sessie via www.kmo-portefeuille.be

Benodigde informatie kmo-portefeuille

  • Het registratienummer van Voka - Kamer van Koophandel West-Vlaanderen: DV.O104126
  • Type dienstverlening: opleiding
  • Datum inschrijving: 22/02/2024
  • Projectbedrag: 1.200 euro voor leden, 1.800 euro voor niet-leden
  • Aantal opleidingsuren: 28 uren
  • Thema: Digitalisering

KMO-portefeuille

Contactpersoon

Frederik Delodder

Adviseur Digitalisering en Innovatie

Wanneer

Prijs

  • Voka-leden: 1.200 euro
  • Niet-leden: 1.800 euro

KMO-portefeuille

Voorwaarden

Kosteloos annuleren kan enkel per mail naar Frederik Delodder uiterlijk tot 7 werkdagen voor de start van de opleiding. Bij laattijdige annulering blijft het volledige bedrag verschuldigd. Je kan je wel laten vervangen door een collega die aan de doelgroep voldoet.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag