Gamification is een strategie die bedrijven gebruiken om bijvoorbeeld klantloyaliteit te stimuleren of om de ontwikkeling van medewerkers te verbeteren, door game-elementen en -technieken te integreren in niet-spelomgevingen.
Op zoek naar een manier om de betrokkenheid en motivatie van jouw klanten of werknemers te vergroten? Dan kan gamification wel de oplossing zijn voor jouw uitdaging(en)!
Programma
Waarom zou je als bedrijf inzetten op gamification? En hoe pak je dat dan aan? Met deze infosessie brengen we je op snelheid.
Je krijg alvast een antwoord op volgende vragen, ondersteund door inspirerende voorbeelden:
- Wat is gamification, hoe werkt het en wat is het verschil met game based learning en serious game?
Aan ‘buzzwords’ geen tekort. We zorgen eerst voor wat extra duiding bij de termen. - Los van de tech, wat is de business value?
We geven je inzichten in mogelijke toepassingen, added value en hoe je deze kan/moet inpassen in de langetermijnstrategie. - Wat doen bedrijven er nu al mee en hoe kan ik mezelf erin onderdompelen?
We nemen je mee in het ontwikkelproces en inspireren je graag met enkele cases.
Het is belangrijk om de juiste mix van game-elementen te kiezen die past bij de doelen van je bedrijf en de doelgroep.
Doelgroep
Deze infosessie is gericht op nieuwsgierige beslissingsnemers, waaronder:
- bedrijfsleiders
- marketingmanagers
- hr-managers
met interesse in toepassingen van gamification.
De infosessie staat open voor deelnemers uit verschillende sectoren en is zowel interessant voor grote als middelgrote/kleine ondernemingen.