Een sterke brand identity is essentieel voor jouw merk, dat weet je natuurlijk al. Maar hoe bouw je nu zo'n een merk dat écht blijft plakken? Deze Bryo StandUp focust op jouw merkstrategie en -identiteit als lifestyle brand.
In het kort
Hoe bouw je een merk op?
Als startend lifestylemerk is het zoeken naar de juiste merkpositionering en een passende strategie. Want hoe creëer je awareness bij jouw ideale doelgroep? Wat onderscheidt jou van je concurrenten op de markt, en hoe breng je dat aan de man? Van je visuele identiteit tot de kernwaarden van je business of online zichtbaarheid: het succes van jouw brand staat of valt met een sterke merkidentiteit.
Deze Bryo StartUp is jouw partner voor je brand building. In deze community wissel je ervaringen uit met andere starters, krijg je nieuwe inzichten van ervaren ondernemers en bespreek je je belangrijkste vraagstukken met je coach. Bovendien is Bryo StartUp een hecht netwerk waar je ook na afloop van het traject op kan terugvallen.
Bryo StartUp Brand building & Lifestyle
Kick-off 11 april | We trappen het traject af met een kick-off. Je maakt er kennis met je collega-starters en hun ambities. En aangezien het traject steunt op jullie ervaringen, als gelijkgestemde founders, werken we hard aan het bouwen van een hecht team. Tijdens de startsessie lijsten we de prioriteiten op waar we het komende jaar samen aan zullen werken.
|
StartUp-sessies april 2025 - maart 2026 | Geen externe consultants, theoretische frameworks of algemene lessen, maar hands-on workshops op maat van jouw uitdagingen: dat staat centraal tijdens de 10 collectieve sessies. Je werkt gericht aan je zaak, en dat rond thema's die je zelf vastlegt met de groep. Alles wat je nodig hebt voor een sterke merkidentiteit, met begeleiding van experten rond de gekozen topics. Deze onderwerpen kan je bijvoorbeeld verwachten:
Data en topics bepalen we samen tijdens de kick-off. |
Individuele coaching | Even niet in je zaak, maar aan je zaak werken: je Bryo-coach staat steeds voor je klaar bij vragen of voor advies. Je krijgt er een vertrouwenspersoon en onafhankelijk klankbord bij, en een matchmaker in het Voka-netwerk. Je coach neemt sowieso contact op voor een 1-op-1-gesprek tijdens het traject.
|
Netwerking | Tijdens het traject leg je heel wat nieuwe contacten met andere start-ups. En met drie extra netwerkevents versterk je netwerk verder: je ontmoet Bryo-alumni en experten uit het Voka-netwerk. Wat nog? Ons Ondernemersmagazine, natuurlijk! Elke maand brengen we daarin het verhaal van een boeiende starter. |
Bryo is dé starterscommunity van Antwerpen en het Waasland. Je vindt er aansluiting met collega-starters, en bouwt je netwerk uit dankzij het brede Voka-netwerk van meer dan 3.000 doorwinterde ondernemers.
Zo ziet het traject eruit:
- 1 jaar lang, 10 bijeenkomsten met een groep van 20 collega-starters
- Een sfeer van vertrouwen, dankzij ervaringsuitwisseling en sterke teambuilding
- Inspiratie door ervaren ondernemers, starters en externe experten
- Een individuele coach die je het hele traject lang bijstaat
- Toegang tot het Voka-netwerk om jouw start-up te ondersteunen
Maak jij ook snel deel uit van onze community?
Kort samengevat: Bryo StartUp is een uitdagend traject waarin je je eigen grenzen verlegt en alle tools in handen krijgt om grote stappen te nemen in je onderneming. Wil jij er deel van uitmaken? Geef je interesse door via de inschrijfpagina of boek rechtstreeks een kennismaking met StartUp-adviseur Margit. Na een intakegesprek finaliseren we je inschrijving.