De Business Club International Hr: Tax, Legal & Strategy brengt hr-professionals van toonaangevende en internationaal actieve bedrijven uit West-Vlaanderen samen. Doorheen 7 sessies nodigen we experten uit binnen verschillende internationaal gerelateerde topics en wisselen we onderling ervaringen uit.
Waarom deelnemen aan deze business club?
De Business Club bestaat uit zeven sessies die telkens ‘s avonds worden georganiseerd (vanaf 18.30 uur). Per sessie worden 2 topics besproken door gespecialiseerde gastsprekers. We focussen hierbij op internationaal gerelateerde topics. De eerste sessie vindt plaats op 17 maart 2026.
De onderwerpen die aan bod komen, zijn onder meer praktijkvoorbeelden, recente wetswijzigingen of nieuwe internationale trends waarmee de hr-manager te maken krijgt in zijn/haar dagelijkse werkomgeving. Daarna wordt ook tijd gemaakt voor het uitwisselen van ideeën en ervaringen.
Programma
De thema’s die worden behandeld zijn onder andere:
- Employment tax
 - International mobility
 - Social security
 - Labour law
 - Compensation & benefits (total reward, pensions)
 - Strategy
 - AI
 - Sustainability
 - ...
 
Alle topics worden ingeleid door een expert ter zake en worden waar mogelijk geïllustreerd met een inspirerende praktijkcase uit het bedrijfsleven. De sessies zijn ook sterk doorweven met open kennis- en ervaringsuitwisseling in een vertrouwelijk kader en geven je de kans om jouw professioneel netwerk te verbreden.
Steering Committee
De Business Club International Hr wordt gemodereerd door:
- Patrick Derthoo (Partner - Deloitte)
 - Dave Deruytter (Expatriate & Non-resident Banking and Insurance / Trust-Int)
 - Carolina De Landsheer (Hr Director EMEA - ON Semiconductor Belgium)
 
![]()
Voor wie?
Deze Business Club is geschikt voor hr-managers van grotere kmo’s en multinationals uit West- en Oost-Vlaanderen. Om de groepsinteractie optimaal te houden, kunnen maximaal 20 bedrijven deelnemen.
Deontologische code
Respect, eerlijkheid en vertrouwelijkheid van informatie zijn key in de Business Club en enkel mogelijk in een gesloten netwerkomgeving, zonder aanwezigheid van derden. Aangezien de sessies doorgaan in de deelnemende bedrijven, rekenen wij op de loyauteit en gastvrijheid van elk bedrijf.
Kmo-portefeuille
Voor deze opleiding kan je ook gebruikmaken van de kmo-portefeuille. Jouw aanvraag dient te gebeuren ten laatste binnen de 14 dagen na de eerste sessie via www.kmo-portefeuille.be. Indien je beroep doet op de kmo-portefeuille, dien je nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.
Benodigde informatie kmo-portefeuille
- Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel West-Vlaanderen: DV.O104126
 - Type dienstverlening: opleiding
 - Startdatum prestaties: 17/03/2026
 - Einddatum prestaties: TBD
 - Projectbedrag: € 1.760 voor leden, € 2.665 voor niet-leden
 - Aantal opleidingsuren: 21
 - Thema: Personeelsmanagement
 

          
          
    
    
                  
                  
                  



