Voka Oost-Vlaanderen communiceert dagelijks via verschillende on- en offlinekanalen met zijn professionele relaties: ondernemers, kaderleden en decision makers. Een uitgelezen instrument om jouw boodschap, bedrijf of organisatie onder de aandacht te brengen van ons netwerk.
Maak gebruik van al onze kanalen
Magazine Ondernemers
Dit maandelijks magazine is hét meest gelezen zakenblad bij kaderleden. Met een lezersbereik van 27.000 personen en een hoge leesintensiteit (90% van de lezers geeft aan het blad gericht te lezen), is het een interessante doelgroep om jouw product of dienst in de verf te zetten.
Nieuwsbrief
Elke week sturen we een nieuwsbrief uit naar 20.000 e-mailadressen.
Sociale media
Met onze LinkedIn-pagina hebben we een bereik van meer dan 14.000 volgers.
Website
De bezoekersaantallen op onze website lopen op tot wel 20.000 per maand.
Waarom zou je bij Voka Oost-Vlaanderen adverteren?
- Je bereikt een interessante professionele doelgroep
- Magazine Ondernemers is het meest gelezen zakenblad
- Onze kanalen zijn een bron van informatie en inspiratie
- De nieuwsbrief heeft een hoge klikratio
- Onze LinkedIn-pagina kent hoge interactiecijfers
Meer info? Vul jouw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact op met jou!
Ontdek enkele artikels uit ons magazine Ondernemers

De Hamvraag | Stijn Slabbinck (FishEye): "Zorgt het aanwerven van de juiste mensen voor duurzame groei?"
De Hamvraag met Stijn Slabbinck (FishEye): "Zorgt het aanwerven van de juiste mensen voor duurzame groei?"

Strengere arbeidsmigratie snijdt diep in Vlaamse economie
‘Als we in Vlaanderen niet toelaten dat arbeidskrachten uit India, Brazilië of Mexico legaal in onze bedrijven aan de slag gaan, dan ontzeggen we onszelf economische groei en doen we onze buurlanden een cadeau. Dat de Vlaamse regering arbeidsmigratie verder wil inperken, is onbegrijpelijk’, schrijft Hans Maertens, de topman van Voka.

Sluit aan bij de Prinselijke Missie naar de Westkust
Van 4 tot 12 oktober 2025 leidt Prinses Astrid een Belgische economische missie naar Californië, met bezoeken aan San Francisco en Los Angeles. Deze missie, georganiseerd door het Agentschap voor Buitenlandse Handel in samenwerking met Flanders Investment and Trade (FIT) biedt Belgische bedrijven een unieke kans om hun internationale netwerk uit te breiden en nieuwe zakelijke mogelijkheden te verkennen in een van 's werelds meest dynamische economische regio's.