Voka Oost-Vlaanderen communiceert dagelijks via verschillende on- en offlinekanalen met zijn professionele relaties: ondernemers, kaderleden en decision makers. Een uitgelezen instrument om jouw boodschap, bedrijf of organisatie onder de aandacht te brengen van ons netwerk.
Maak gebruik van al onze kanalen
Magazine Ondernemers
Dit maandelijks magazine is hét meest gelezen zakenblad bij kaderleden. Met een lezersbereik van 27.000 personen en een hoge leesintensiteit (90% van de lezers geeft aan het blad gericht te lezen), is het een interessante doelgroep om jouw product of dienst in de verf te zetten.
Nieuwsbrief
Elke week sturen we een nieuwsbrief uit naar 20.000 e-mailadressen.
Sociale media
Met onze LinkedIn-pagina hebben we een bereik van meer dan 14.000 volgers.
Website
De bezoekersaantallen op onze website lopen op tot wel 20.000 per maand.
Waarom zou je bij Voka Oost-Vlaanderen adverteren?
- Je bereikt een interessante professionele doelgroep
- Magazine Ondernemers is het meest gelezen zakenblad
- Onze kanalen zijn een bron van informatie en inspiratie
- De nieuwsbrief heeft een hoge klikratio
- Onze LinkedIn-pagina kent hoge interactiecijfers
Meer info? Vul jouw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact op met jou!
Ontdek enkele artikels uit ons magazine Ondernemers

Meer langdurig zieken dan werklozen: tijd voor een echt activeringsbeleid
België telt vandaag meer langdurig zieken dan werklozen. Willen we de werkzaamheidsgraad optrekken naar 80%, dan is dit dossier cruciaal.

Tijd voor een State of the Single Market
De State of the European Union 2025 van Ursula von der Leyen is de start van het Europees beleidsjaar. De Europese economie sputtert, geopolitieke spanningen nemen toe en de geloofwaardigheid van de Commissie staat op het spel.

De ruimtelijke puzzel moet kloppen, ook voor ondernemingen
De Vlaamse Regering geeft met haar ‘conceptnota’ een nieuw startsein richting een volwaardig Beleidsplan Ruimte Vlaanderen. Dit beleidsplan legt de bouwstenen voor de ruimtelijke visie over Vlaanderen tot 2050. Hoewel de doorstart van het Beleidsplan Ruimte Vlaanderen een goede zaak is, waakt Voka ervoor dat de ruimtevraag van ondernemingen een volwaardige plek in het Vlaamse landschap krijgt.