Voka Oost-Vlaanderen communiceert dagelijks via verschillende on- en offlinekanalen met zijn professionele relaties: ondernemers, kaderleden en decision makers. Een uitgelezen instrument om jouw boodschap, bedrijf of organisatie onder de aandacht te brengen van ons netwerk.
Maak gebruik van al onze kanalen
Magazine Ondernemers
Dit maandelijks magazine is hét meest gelezen zakenblad bij kaderleden. Met een lezersbereik van 27.000 personen en een hoge leesintensiteit (90% van de lezers geeft aan het blad gericht te lezen), is het een interessante doelgroep om jouw product of dienst in de verf te zetten.
Nieuwsbrief
Elke week sturen we een nieuwsbrief uit naar 20.000 e-mailadressen.
Sociale media
Met onze LinkedIn-pagina hebben we een bereik van meer dan 14.000 volgers.
Website
De bezoekersaantallen op onze website lopen op tot wel 20.000 per maand.
Waarom zou je bij Voka Oost-Vlaanderen adverteren?
- Je bereikt een interessante professionele doelgroep
- Magazine Ondernemers is het meest gelezen zakenblad
- Onze kanalen zijn een bron van informatie en inspiratie
- De nieuwsbrief heeft een hoge klikratio
- Onze LinkedIn-pagina kent hoge interactiecijfers
Meer info? Vul jouw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact op met jou!
Ontdek enkele artikels uit ons magazine Ondernemers

Vlaanderen maakt werk van flexibele aansluitingen
Op 14 juli gaf de Vlaamse regering haar tweede principiële goedkeuring aan het decreet ‘flexibele aansluitingsovereenkomsten’. Een belangrijke stap om flexibele elektriciteitsaansluitingen voor bedrijven mogelijk te maken op het distributienet en het plaatselijk vervoersnet in Vlaanderen.

Hendrik Theunissen nieuwe directeur Kennis- en Lobbycentrum Voka
Hendrik Theunissen (46) wordt op 16 september 2025 de nieuwe directeur van het Kennis- en Lobbycentrum van Voka. Hij volgt Frank Beckx op, die op 1 september aantreedt als gedelegeerd bestuurder van Voka.

"Preventie begint bij cultuur en eindigt niet bij HR"
“Welzijn op het werk is geen bijzaak, maar een strategisch fundament voor toekomstgerichte organisaties.”