Ontdek je hoe je als one-person marketing team meer rust, focus en strategisch overzicht krijgt zodat je efficiënter werkt, heldere resultaten boekt en vlot samenwerkt met interne en externe partijen.
Als one-person marketing team herken je het vast: je moet een presentatie maken, een last-minute mail, een flyer, een brochure, er moeten banners besteld worden en je moet ook nog iets op sociale media plaatsen. Tot overmaat van ramp is er iets mis met de website, je collega’s leveren geen input aan en je externe partner legt de verantwoordelijkheid van een foutief gedrukte brochure onterecht bij jou. En dat is alleen nog maar je maandagochtend. Aan het einde van de dag ben je dolgedraaid en denk je: “Wat heb ik vandaag nu gedaan? En draagt dat bij aan de strategie van het bedrijf?”
Programma
In deze opleiding leer je hoe je als one-person-marketing team:
- Rust bewaart in de waan van de dag
- Een marketingstrategie uitzet en bewaakt
- Duidelijke resultaten behaalt door scherpe focus
- Optimaal samenwerkt met je team en externe partners
We wisselen praktische tips af met oefeningen die je tijdens de workshop start en die je na de workshop meteen kunt verderzetten in je dagelijkse praktijk.
Deze workshop geeft je overzicht, inzicht en zin om met je dagelijkse werkzaamheden aan de slag te gaan op een manier die optimaal aanvoelt voor voor jezelf en je bedrijf.
Doelgroep
Deze opleiding is uitermate geschikt voor:
- Beginnende marketing- en communicatieverantwoordelijken
- Marketing- en communicatieverantwoordelijken in grote organisaties
- Zelfstandige ondernemers die naast ondernemen ook slim marketing willen voeren
In alle gevallen is een basiskennis van (online) marketing vereist.
Jouw expert
Christophe Van Bael - Lincelot
Christophe is oprichter van Lincelot (°2011), het online marketingbureau uit Edegem. Samen met zijn collega’s biedt hij kmo’s in België strategisch marketingadvies, praktische marketingondersteuning en marketingopleidingen.
Hij heeft jarenlang zelf ‘met de voeten in de modder gestaan’ als marketingverantwoordelijke van een snelgroeiend internationaal bedrijf en hij kent de dagelijkse uitdagingen van marketing- en communicatiemedewerkers als geen ander.
Hij was enkele jaren marketingdocent aan de AP Hogeschool Antwerpen en begeleidt nu elke dag bedrijven in hun zoektocht naar meer zichtbaarheid, klanten en sollicitanten. Hij verzorgt ook de 5-daagse Marketing Fundamentals opleiding bij Voka Mechelen-Kempen en Voka Limburg en hij geeft regelmatig extra marketingpresentaties voor Voka Plato- en Bryogroepen.
Christophe krijgt energie wanneer zijn klanten en cursisten inzichten en zin krijgen om doeltreffend met hun marketing aan de slag te gaan.
Past deze datum niet of is de opleiding volzet, klik dan hier voor een actueel overzicht.









