Communiquoi?

14/03/2019

web

 

Communiquoi? Marketing en communicatie natuurlijk!

Comm’Af wordt Communiquoi? Hét congres voor marketing- en communicatieprofessionals vindt zichzelf opnieuw uit. Dit jaar gooien we het over een andere boeg. We trakteren je op twee boeiende keynotes en tweemaal sta je voor de hartverscheurende keuze van interactieve break-outs die je tools en tips aanreiken om mee aan de slag te gaan.

Afsluiten doen we traditiegetrouw met de uitreiking van de Comma Awards, de awards voor de beste Limburgse reclame of marketingcampagnes van 2018. De jury maakt een shortlist en het publiek beslist wie naar huis mag met de Award.

Programma:
12u00     Onthaal & walking dinner
13u30     Welkomwoord door Johann Leten, Gedelegeerd Bestuurder Voka - KvK Limburg
13u35     Keynote Guillaume Van der Stighelen (ex-reclamemaker, mede-oprichter Duval Guillaume) & Jan Callebaut (Callebaut Collective).                                  "Word een klantentrouw merk"
14u05     Voorstelling campagnes + stemming Comma Award (print en radio)
14u20     Break-outsessie (keuze uit 1 van de 4 sessies)
15u00     Pauze
15u10     Break-outsessie (keuze uit 1 van de 4 sessies)
15u50     Voorstelling campagnes + stemming Comma Award (TV en social media)
16u05     Keynote Tim Verheyden (VRT). "Facebook en ik"
16u35     Uitreiking Comma Awards & Persprijs
16u50     Netwerkreceptie & dessertbuffet

Sprekers:

banner

Word een klantentrouw merk
Openen doen we dit jaar met een opmerkelijk duo. Ook dit jaar slaagt Communiquoi? er in om twee topsprekers op het podium te brengen. Jan Callebaut en Guillaume Van der Stighelen zijn twee straffe communicatie-experts. Jan Callebaut is gepokt en gemazeld in marktonderzoek. Guillaume Van der Stighelen zette creatief België op de kaart. Hij was jarenlang creatief directeur in de reclame. Zij delen hun ervaring in een boeiend tweegesprek over “Word een klantentrouw merk”.

Eet jij al pastinaak?
Facebook is 15 jaar jong.  Het heeft een belangrijke plaats verworven in onze samenleving. Het is de sociaalnetwerksite met de grootste marketingmachine. Journalist Tim Verheyden ging na wat de impact is van Facebook. Dat deed hij door pastinaak hip te maken. Tim Verheyden toont ons de achterkant van Facebook.

Break-outs 
Dit jaar schotelen we 4 interactieve break-outs voor die je tools en tips aanreiken om mee aan de slag te gaan.
Je mag er 2 uitkiezen! Hou hier bij het inschrijven rekening mee!                                                             

1

2

 

3

 

 

4

 

partners

 

Tags