Overslaan en naar de inhoud gaan

Dé inspiratiedag voor sales- en marketingprofessionals! Laat je prikkelen door nieuwe trends, leer hoe je sales & marketing integreert voor een echt succesverhaal en til je expertise naar een hoger niveau. Afspraak op 17 oktober voor The Sales & Marketing Connection. 

Sales en marketing die naast elkaar werken in plaats van met elkaar: het is een van de grootste groeiremmers voor je bedrijf. Terwijl een geïntegreerde aanpak net het verschil maakt voor duurzame groei. Deze inspiratiedag brengt je daarom in contact met experten, ervaringsdeskundigen en collega's. Verwacht keynotes, workshops, best practices, netwerking... Kortom: alles wat je nodig hebt om jouw sales en marketing op één (succesvolle) lijn te krijgen.  

Benieuwd wat je gaat leren van sales- & marketingtoppers als WONDR Care, Michael Humblet, of Carole Lamarque ? Ontdek hieronder het programma en schrijf meteen in voor jouw favoriete workshops! 

Early bird-korting!

Vroeg van de partij bij The Sales & Marketing Connection? Dat levert op. Profiteer van ons early bird-tarief:

  • Tot 31 juli: €250 (excl. btw) voor leden, €300 (excl. btw) voor niet-leden
  • Vanaf 1 augustus: €320 (excl. btw) voor leden, €370 (excl. btw) voor niet-leden

Programma

Dit mag je verwachten tijdens The Sales & Marketing Connection:

Ontvangst
9.30 uur - 10.00 uur
Koffie, iets lekkers en alvast kennismaken met de andere sales- & marketingprofessionals.
Intro & kennismaking
10.00 uur - 10.15 uur
Een korte introductie van de dag en het Sales & Marketing Connection-team
Keynote
10.15 uur - 11.30 uur

Sales & marketing laten samenwerken

Door Fightclub

Marketing & sales versnellen met een scherpe digitale strategie? Daar weten ze bij het groeiversnellerscollectief Fightclub alles over. Zij delen hun inzichten over een optimale samenwerking tussen beide departementen om duurzame groei te realiseren. Ze brengen concrete frameworks, tips voor snelle groei en gebruikscases om je commerciële aanpak te boosten. 

Best practice
11.30 uur - 12.30 uur

Case testimonial

Door WONDR Care

Een praktijkgetuigenis om u tegen te zeggen komt van WONDR Care. Het merk van verzorgingsproducten zet in op een sterk emotioneel engagement met hun klanten. Ze bieden niet zomaar skincare, ze bieden een ervaring. WONDR Care vertelt over het belang van storytelling en community building in tijden van kritische consumenten op een oververzadigde markt. 

Lunch
12.30 uur - 13.30
Lunchpauze en netwerkmoment.

Workshops 

  • Deel 1
    13.40 uur - 14.40 uur
  • Deel 2
    14.50 uur - 15.50 uur

Keuzeworkshops: waar verdiep jij je in?

In de namiddag volg je twee workshops naar keuze, telkens van een uur. Bij je inschrijving duid je 2 workshops aan: één voor Deel 1 en één voor Deel 2. Opgelet: de plaatsen per workshop zijn beperkt. We doen onze best om je voorkeursworkshop toe te kennen. 

Deze experten staan klaar, jij kiest er twee van de drie:

🚀 Autonomous selling will change everything - Michael Humblet

Je prospect is veranderd, en jouw salesaanpak moet dringend mee. In deze training ontdek je hoe je een autonome salesmachine bouwt die AI, hyperpersonalisatie en vertrouwen combineert om schaalbaar te verkopen. 

Expert Michael Humblet (Chaomatic, School of Sales) is dé referentie in de lage landen in verkoop en lead generation. Hij schreef de meest gelezen salesboeken van Vlaanderen: Nobody Knows You & WHY NOW. 

🚀 De impact van AI op sales & marketing - Plainsight

Bo Vande Sompele (Plainsight) deelt een inspirerende praktijkcase over hoe AI je sales- en marketingprocessen fundamenteel kan versterken. Ontdek hoe je met slimme data en AI-technieken niet alleen diepere klantinzichten krijgt, maar ook sneller en beter beslissingen neemt die écht impact maken

🚀 Marketingtrends - Carole Lamarque

Ken jij de vijf marketing-losers al? Van een gebrek aan onderscheidend vermogen tot gemiste opportuniteiten in sales of een slecht besteed marketingbudget, Carole Lamarque (Duval Union Innovative Marketing) neemt je mee in de vijf grootste marketingvalkuilen. Ze weet alles over strategische en influencer marketing, zo bewijst ze in haar boeken Influencers en Zoonotic.

Netwerkdrink
16.00 uur - 17.00 uur
Afsluiten doen we met een gezellige netwerkdrink. Kaart na met je collega's, bespreek je belangrijkste take-aways en breid je netwerk uit bij een drankje. 

Voor wie?

Voor elke sales- en marketingprofessional die betere resultaten wil halen dankzij straffe tips en nieuwe inzichten. 

Ook interessant

Meer sales- en marketing? Ontdek ook onze opleidingen. 

Contactpersonen

Evy Gordts

Coördinator lerende netwerken

Chloe Verlinden

Coördinator opleidingen en lerende netwerken

Adres

Kantoor Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

Early birds (t.e.m. 31/7)
Leden: €250 (excl. 21% btw)
Niet-leden: €300 (excl. 21% btw)

Regulier tarief (v.a. 1/8)
Leden: €320 (excl. 21% btw)
Niet-leden: €370 (excl. 21% btw)

Meteen profiteren van ledentarief? Vraag hier je offerte voor lidmaatschap aan.
Kmo-portefeuille van toepassing, zie voorwaarden.

Voorwaarden

Annuleren 
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 10 oktober. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht om de activiteit te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

Kmo-portefeuille
Recupereer een deel van je opleidingskosten via de kmo-portefeuille. De aanvraag moet ten laatste twee weken na de start van de opleiding gebeuren op www.kmo-portefeuille.be. Indien je beroep doet op de kmo-portefeuille, dien je nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.
Benodigde informatie kmo-portefeuille
Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland: DV.O104083.
Type dienstverlening: The Sales & Marketing Connection
Datum inschrijving: 17 oktober 2025
Projectbedrag: €250 (€320) voor leden, €300 (€370) voor niet-leden
Aantal opleidingsuren: 8
Thema: beroepsspecifieke competenties
 

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Contactpersonen

Evy Gordts

Coördinator lerende netwerken

Chloe Verlinden

Coördinator opleidingen en lerende netwerken

Adres

Kantoor Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

Early birds (t.e.m. 31/7)
Leden: €250 (excl. 21% btw)
Niet-leden: €300 (excl. 21% btw)

Regulier tarief (v.a. 1/8)
Leden: €320 (excl. 21% btw)
Niet-leden: €370 (excl. 21% btw)

Meteen profiteren van ledentarief? Vraag hier je offerte voor lidmaatschap aan.
Kmo-portefeuille van toepassing, zie voorwaarden.

Voorwaarden

Annuleren 
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 10 oktober. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht om de activiteit te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

Kmo-portefeuille
Recupereer een deel van je opleidingskosten via de kmo-portefeuille. De aanvraag moet ten laatste twee weken na de start van de opleiding gebeuren op www.kmo-portefeuille.be. Indien je beroep doet op de kmo-portefeuille, dien je nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.
Benodigde informatie kmo-portefeuille
Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland: DV.O104083.
Type dienstverlening: The Sales & Marketing Connection
Datum inschrijving: 17 oktober 2025
Projectbedrag: €250 (€320) voor leden, €300 (€370) voor niet-leden
Aantal opleidingsuren: 8
Thema: beroepsspecifieke competenties
 

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Customer Collective
Deloitte
De Ridder
Econopolis
Facilicom
ING
Mensura
Recrewtment
SDWorx
Tormans
Vleemo