Hoe speel je nóg beter in op de behoefte van je klanten als interne sales? Met deze vierdelige opleiding boost je je verkoop en bouw je aan duurzame klantrelaties.
Uitblinken in interne sales, dat doe je zo
Als interne sales schipper je tussen snelle klantenservice en de nodige input van je collega's. Want jouw salessucces hangt af van meer dan je telefoontjes en mails. Hoe werk je samen met interne afdelingen? Loopt de communicatie efficiënt? Hoe pak je je salesgesprekken aan? En hoe optimaliseer je je processen zodat ze helemaal klantgericht verlopen?
Deze vierdelige opleiding geeft je de nodige tools om van jou dé onmisbare schakel in het salesproces te maken. Je leert hoe je actief luistert, nog beter de noden van je klant capteert en optimaal samenwerkt met andere afdelingen voor een beter resultaat.
Klaar om uit te blinken in interne sales? Schrijf nu in.
Programma
Zo ziet het opleidingstraject eruit.
Sessie 1 21 oktober | De rol van interne sales
|
Sessie 2 4 november | Klantgerichte communicatie
|
Sessie 3 10 november | Ondersteuning van het verkoopproces
|
Sessie 4 18 november | Klantgericht & probleemoplossend denken
|
Onze experts
- Lieze Geebelen is eigenaar van Proactify en gastprofessor aan Hogeschool PXL en Vlerick Business School. Ze combineert praktijkervaring in klantacquisitie met academisch inzicht en helpt bedrijven een proactieve salesstrategie uit te bouwen die direct aansluit bij hun groeidoelstellingen.
- Koen De Moortel is oprichter van Upstream en businessmentor. Al meer dan 15 jaar ondersteunt hij professionals bij hun overgang naar leiderschapsrollen, met focus op strategisch inzicht, communicatie en persoonlijke groei.
Voor wie?
Interne salesprofielen, commercieel medewerkers, accountmanagers en salessupport, customer service, marketingprofessionals en leidinggevenden die hun salesaanpak willen versterken.
Je zit minstens twee jaar in je commerciële rol en kent de salesprocessen van je bedrijf.
Ook interessant
Nog meer salestraining? Neem een kijkje in het aanbod.

Netwerken op de beurs: haal alles uit je beursdeelname

Crisiscommunicatie: reageer adequaat in tijden van crisis
