Wat als je klanten jouw sales verzorgen? Met een sterke customer experience maak je van je klanten échte ambassadeurs. In deze vierdelige opleiding werk je aan een straffe klantbeleving en -binding.
Customer experience met resultaat
Van je klanten ambassadeurs maken? Met een sterke klantbeleving! Zelfs in een markt waar online sales een groot deel van je omzet bepalen, is een persoonlijke relatie met je klant de sleutel voor succes.
Met een customer experience-gerichte aanpak speel je beter in op de noden van je klanten, bouw je aan een langdurige relatie en laat je hen uiteindelijk voor jou verkopen. Maar hoe werk je als onderneming klantgericht? Hoe luister je naar je klant? En hoe ziet een goede customer journey eruit die je klanten aan je bindt? Deze vierdelige opleiding bevat alle bouwstenen van een succesvolle customer experience (CX).
Programma
Zo ziet het traject eruit:
Sessie 1 6 oktober | Klantbeleving als strategisch voordeelMaak van je customer experience een strategische keuze: stel klantgerichte doelstellingen en waarden op.
|
Sessie 2 20 oktober | Leer je klant kennenOntdek de stem van je klant: hoe luister je, en wat moet je horen?
|
Sessie 3 4 november | De klantreisHoe zorg je voor positieve ervaringen in de customer journey?
|
Sessie 4 17 november | Klantgerichte cultuurWelke stappen zet je in je bedrijf om je customer experience te versterken?
|
Onze expert
Sarah Keppens is zaakvoerder van Customerry en expert in klantenbinding. Ze zet haar expertise in om de relatie met jouw klant grondig te verbeteren. Geen ingewikkelde businessstrategieën, wél gezond boerenverstand en een concrete aanpak.
Voor wie?
Zaakvoerders, marketingverantwoordelijken of andere professionals met beslissingsbevoegdheid rond customer service, uit kmo's.
Ook interessant
Meer sales & marketing? Ontdek het aanbod online.


