Skip to main content

Zet uw kmo beter in de markt met de juiste data

  • Online

Maak bewuste keuzes en versterk uw organisatie

Elk bedrijf verzamelt data. Maar weet u welke data u verzamelt? En doet u hier al iets mee?

Door data te analyseren, krijgt uw organisatie een beter beeld van haar doelgroepen. Het biedt u ook de kans om relaties, patronen en trends vast te stellen. Dat laat u toe om beter geïnformeerde beslissingen te maken.

Het gebruik van data biedt dus enorme voordelen. Maar hoe begint u hieraan?
Deze gratis sessie helpt u helemaal op weg met het opzetten van een datagestuurd marketingbeleid.

INHOUD

  • Waarom is data belangrijk?
  • Wat is de impact van data?
  • Hoe ziet een datastrategie eruit?
  • Klantenkennis en behoeftenanalyse
  • Tools en technologieën om data te capteren
  • Tips & tricks om aan de slag te gaan

DOELGROEP

Iedereen die wat meer wil leren over het gebruik van data. Voorkennis is niet nodig.

SPREKER

Nick Windey, BeBold

 

Contactpersoon

Laura Govaerts

Coördinator innovatie en digitale transformatie

Wanneer

Prijs

Gratis

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Welt white paper
Gosselin
CapitalAtWork
Customer Collective
Deloitte
De Ridder
facilicom
GSJ Advocaten
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
SD  Worx
Tormans