Skip to main content
Succesvol pitchen van jouw onderzoek
  • Online

Succesvol pitchen van jouw onderzoek

Prikkel de interesse bij iedereen die je ontmoet!

Als rasechte onderzoeker probeer je – bijna reflexmatig - elk contact te maximaliseren. In het ideale geval begrijpt elke gesprekspartner welke meerwaarde jouw onderzoek voor hen oplevert. Maar je hebt vast al gemerkt dat je verhaal niet bij iedereen blijft hangen. Zelfs al heb je jouw boodschap goed voorbereid. Tijd voor een vleugje pragmatische psychologie!

Tijdens deze exclusieve class op maat voor onderzoekers leer je jouw kernboodschap helder en bondig te formuleren. Je krijgt handvaten aangereikt om snel te kunnen inschatten met wie je praat. Zo kan je jouw boodschap over jouw onderzoek afstemmen betreffende inhoud en 'tone of voice'. Op die manier werk je de klik met je gesprekspartner effectief in de hand. En dit tijdens de cruciale eerste drie minuten.

Programma

Door middel van een interactieve presentatie, actieve cases en simulaties wordt gewerkt rond de volgende topics:

  • Essentiële elementen van een elevator pitch
  • 10 seconden scan van je gesprekspartner
  • Opmaken van je persoonlijke elevator pitch in 3 dynamieken

Sprekers van dienst

Ben je getriggerd en wil je graag succesvol pitchen over jouw onderzoek naar elke mogelijke toekomstige (gespreks)partner? Schrijf je dan gratis in voor deze digitale class op dinsdag 27 april om 10u (einde voorzien om 11u30) via Zoom.

Je krijgt achteraf ook de mogelijkheid om jouw pitch te oefenen voor één van onze Voka-collega's én de nodige feedback te ontvangen. Zo ben je volledig pitch-proof om jouw onderzoek voor te stellen aan jouw gesprekspartner in welzijn en zorg op het Matchmaking Event van Voka Health Community, Voka, de Vlaamse Hogescholenraad en Blikopener op 18 mei om 16u via Conversation Starter. 

In samenwerking met:

#sterkondernemen

 

Contactpersoon

Ria Binst

Projectmanager Health Community

Wanneer

Prijs

Gratis

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Welt white paper
IMU_Altez_1/04
Gosselin
Accent
BMW Brussels
CapitalAtWork
Customer Collective
Deloitte
De Ridder
facilicom
ING
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
SD  Worx
Tormans
CRM Group
Deloitte Private
pfl
Logo KPMG
Logo Hands
alk
Logo JAM
Ethias
Trixxo