Skip to main content
Map

Seminariereeks: Digital Deep Dive

Ben je klaar voor een Digital Deep Dive in topics zoals Digital Twins, datagedreven talentmanagement, salesprognoses met behulp van artificiële intelligentie, de financiële implicaties van een cybercrisis, en klantrelaties in Web3? Je komt er alles over te weten tijdens 5 sessies waarin we telkens dieper ingaan op 1 specifiek onderwerp. 

De seminariereeks bestaat uit 5 sessies. Je kan ervoor kiezen om een sessie apart mee te volgen, of om aan de volledige reeks deel te nemen. Je dient voor elke sessie apart in te schrijven.

Sessie 1: Digital Deep Dive - Snellere Time-to-Market met Digital Twins

Benieuwd hoe je jouw productontwikkeling naar een ongekende snelheid brengt? Stap in de wereld van digitale innovatie en ontdek de kracht van Digital Twins voor een snellere time-to-market!

Ontdek tijdens deze Digital Deep Dive hoe je productontwikkeling versnelt met virtuele modellen. Leer hoe je ontwerpfouten identificeert tijdens simulaties, hoge ontwikkelingskosten vermijdt en risico’s minimaliseert. Het resultaat: een snellere time-to-market en een hoger concurrentievoordeel dan ooit tevoren!

Sessie 2: Digital Deep Dive - Talentmanagement met datagedreven inzichten

De definitie van werk verandert snel. Het managen van interne vaardigheden is als organisatie onmisbaar in het versterken van de leercultuur. Ontdek de kracht van talentmanagement met datagedreven inzichten en plaats jouw medewerkers op de juiste plaats.

Leer tijdens deze Digital Deep Dive hoe je talentdata capteert, analyseert en interpreteert. Ontdek de rol van hr-data in de identificatie van ontwikkelingsmogelijkheden. Krijg nieuwe inzichten en ontdek hoe je die kan omzetten naar een effectieve retentiestrategie.

Sessie 3: Digital Deep Dive - Geavanceerde salesprognoses met behulp van AI

Benieuwd hoe je jouw verkoopstrategie kunt optimaliseren met AI? Ontdek geavanceerde salesprognoses, data-gedreven inzichten en nauwkeurige voorspellingen om jouw verkoopstrategieën te optimaliseren en je omzet te verhogen.

Verkrijg diepgaand inzicht in de AI-modellen die klantverloop verlagen en saleskansen verhogen. Ontdek welke stappen nodig zijn om dit in jouw organisatie te implementeren en leer hoe je jouw verkoopstrategieën optimaliseert met behulp van AI.

Sessie 4: Digital Deep Dive - De uitdagingen van een CFO tijdens een cybercrisis

Ontdek de cruciale rol van een CFO tijdens een cyberaanval - van risicobeheer tot financieel management en merk hoe je de impact voor jouw organisatie kan beperken!

Je verkrijgt inzicht in wettelijke vereisten ten opzichte van de autoriteiten en je ontdekt de ‘very last option’, het onderhandelen met de hacker, en welke stappen nodig zijn om jouw organisatie zowel financieel als juridisch te beschermen.

Sessie 5: Digital Deep Dive - B2B Klantrelaties in Web3

In deze Digital Deep Dive dompelen we je onder in de complexe wereld van Web3. Ontdek hoe je als B2B-onderneming vandaag aan de slag kan met de opkomende technologieën: Virtual Reality, Augmented RealityExtended Reality en digital tokens.

Leer hoe je deze tools inzet om jouw producten en diensten op een innovatieve manier te presenteren. En verkrijg inzicht hoe je diepgaande digitale connecties en interacties met klanten voor jouw onderneming bouwt!

Programma

In deze opleidingen verkrijg je inzicht in het gebruik van Digital Twins in productontwikkeling, datagedreven talentmanagement, artificiële intelligentie voor de opmaak van verkoopprognoses, de rol van een CFO tijdens een cybercrisis en klantrelaties in Web3. Het seminarie wordt door middel van een strategische benadering aangevuld met concrete voorbeelden uit de praktijk. Het programma is telkens als volgt opgebouwd:

  • 9.00 tot 10.45 uur: Strategische focus
  • 11.00 tot 12.00 uur: Inzichten uit de praktijk
  • 12.00 tot 12.30 uur: Panelgesprek

Sprekers

Meer info?

Heb je vragen over de reeks of wens je meer informatie?
Aarzel niet om contact op te nemen.

Ik wil graag meer informatie

Contactpersoon

Frederik Delodder

adviseur Digitalisering en Innovatie

Adres

Voka | Brugge (Bedrijvencampus O-Forty)
Kapellestraat 138
8020 Oostkamp

Wanneer

Prijs

Volledige reeks: 
  • Voka-leden: € 1.100
  • Niet-leden: € 1.650

Per seminarie:

  • Voka-leden: €220 
  • Niet-leden: €330

Voor dit seminarie kan je ook gebruikmaken van de kmo-portefeuille. Jouw aanvraag dient te gebeuren ten laatste binnen de 14 dagen na de eerste sessie via www.kmo-portefeuille.be. Indien je beroep doet op de kmo-portefeuille, dien je nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.

Benodigde informatie kmo-portefeuille

  • Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel West-Vlaanderen: DV.O104126
  • Type dienstverlening: opleiding
  • Datum inschrijving: 13/10/2023 - 27/10/2023 - 10/11/2023 - 1/12/2023 - 8/12/2023
  • Projectbedrag: € 220 voor leden, € 330 voor niet-leden (per seminarie)
  • Aantal opleidingsuren: 3 uren
  • Thema: Digitalisering

KMO-portefeuille

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Kosteloos annuleren kan enkel per mail naar Frederik Delodder uiterlijk tot 7 werkdagen voor de start van de opleiding. Bij laattijdige annulering blijft het volledige bedrag verschuldigd. Je kan je wel laten vervangen door een collega die aan de doelgroep voldoet.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag