Ben je klaar voor een Digital Deep Dive in topics zoals Digital Twins, datagedreven talentmanagement, salesprognoses met behulp van artificiële intelligentie, de financiële implicaties van een cybercrisis, en klantrelaties in Web3? Je komt er alles over te weten tijdens 5 sessies waarin we telkens dieper ingaan op 1 specifiek onderwerp.
De seminariereeks bestaat uit 5 sessies. Je kan ervoor kiezen om een sessie apart mee te volgen, of om aan de volledige reeks deel te nemen. Je dient voor elke sessie apart in te schrijven.
Benieuwd hoe je jouw productontwikkeling naar een ongekende snelheid brengt? Stap in de wereld van digitale innovatie en ontdek de kracht van Digital Twins voor een snellere time-to-market!
Ontdek tijdens deze Digital Deep Dive hoe je productontwikkeling versnelt met virtuele modellen. Leer hoe je ontwerpfouten identificeert tijdens simulaties, hoge ontwikkelingskosten vermijdt en risico’s minimaliseert. Het resultaat: een snellere time-to-market en een hoger concurrentievoordeel dan ooit tevoren!
De definitie van werk verandert snel. Het managen van interne vaardigheden is als organisatie onmisbaar in het versterken van de leercultuur. Ontdek de kracht van talentmanagement met datagedreven inzichten en plaats jouw medewerkers op de juiste plaats.
Leer tijdens deze Digital Deep Dive hoe je talentdata capteert, analyseert en interpreteert. Ontdek de rol van hr-data in de identificatie van ontwikkelingsmogelijkheden. Krijg nieuwe inzichten en ontdek hoe je die kan omzetten naar een effectieve retentiestrategie.
Benieuwd hoe je jouw verkoopstrategie kunt optimaliseren met AI? Ontdek geavanceerde salesprognoses, data-gedreven inzichten en nauwkeurige voorspellingen om jouw verkoopstrategieën te optimaliseren en je omzet te verhogen.
Verkrijg diepgaand inzicht in de AI-modellen die klantverloop verlagen en saleskansen verhogen. Ontdek welke stappen nodig zijn om dit in jouw organisatie te implementeren en leer hoe je jouw verkoopstrategieën optimaliseert met behulp van AI.
Ontdek de cruciale rol van een CFO tijdens een cyberaanval - van risicobeheer tot financieel management en merk hoe je de impact voor jouw organisatie kan beperken!
Je verkrijgt inzicht in wettelijke vereisten ten opzichte van de autoriteiten en je ontdekt de ‘very last option’, het onderhandelen met de hacker, en welke stappen nodig zijn om jouw organisatie zowel financieel als juridisch te beschermen.
In deze Digital Deep Dive dompelen we je onder in de complexe wereld van Web3. Ontdek hoe je als B2B-onderneming vandaag aan de slag kan met de opkomende technologieën: Virtual Reality, Augmented Reality, Extended Reality en digital tokens.
Leer hoe je deze tools inzet om jouw producten en diensten op een innovatieve manier te presenteren. En verkrijg inzicht hoe je diepgaande digitale connecties en interacties met klanten voor jouw onderneming bouwt!
Programma
In deze opleidingen verkrijg je inzicht in het gebruik van Digital Twins in productontwikkeling, datagedreven talentmanagement, artificiële intelligentie voor de opmaak van verkoopprognoses, de rol van een CFO tijdens een cybercrisis en klantrelaties in Web3. Het seminarie wordt door middel van een strategische benadering aangevuld met concrete voorbeelden uit de praktijk. Het programma is telkens als volgt opgebouwd:
- 9.00 tot 10.45 uur: Strategische focus
- 11.00 tot 12.00 uur: Inzichten uit de praktijk
- 12.00 tot 12.30 uur: Panelgesprek
Sprekers
- Vincent Theunynck (Vintecc)
- Johannes Cottyn (Universiteit Gent)
- Jan Laurijssen (SD Worx)
- Kristof Stevens (huapii)
- Ellen Neirynck (SD Worx)
- Pauwel Grepdon (Trendskout)
- Koen Ovaere (Trendskout)
- Danny Moerenhout (ING)
- Geert Baudewijns (Secutec)
- Mathias Van Dosselaer (Yondr Agency)
- Ann Claes (MUTANI & Flanders DC)
Meer info?
Heb je vragen over de reeks of wens je meer informatie?
Aarzel niet om contact op te nemen.