Skip to main content
  • Home
  • Activiteiten
  • Seminarie: Tips & marketingtricks voor een groter engagement van uw medewerkers
Seminarie: Tips & marketingtricks voor een groter engagement van uw medewerkers
  • Online

Seminarie: Tips & marketingtricks voor een groter engagement van uw medewerkers

"Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken" - Johan Cruyff
Employee engagement is meer dan een slogan. Het is een stiel. Een staaltje puur vakmanschap. Het is een fundamenteel basisprincipe van goede bedrijfsvoering. Werkgevers overal ter wereld zijn op zoek naar manieren om het engagement van hun medewerkers te verhogen.

Uit de praktijk blijkt telkens weer dat bedrijven met een hogere medewerkersbetrokkenheid succesvoller zijn. Jammer genoeg blijkt echter minder dan een vijfde van de medewerkers zich echt betrokken te voelen. Erger nog: zo’n 17% van de medewerkers blijkt zelfs actief gede-engageerd. Met grote verliezen voor de ondernemingen als gevolg.

De geheime toverformule voor meer engagement komt u in dit online seminarie niet te weten. U krijgt om te beginnen wel inzichten over hoe employee engagement wordt beïnvloed door meer factoren dan u oorspronkelijk zou vermoeden. 

Breng uw engagement game naar het volgende level aan de hand van best practices uit de marketing. Met bedrijfscultuur als unieke troef voor een sterk merk én opgetogen klanten.

In januari 2021 publiceren Inge van Belle en Klaus Lommatzsch het boek “Employee Engagement. What else? Marketinginzichten voor een sterker hr beleid”. De twee auteurs, de ene marketeer en de andere hr, nemen de verschillende drivers van medewerkersbetrokkenheid onder de loep. Ze gebruiken daarbij talloze inspirerende voorbeelden uit het Belgische bedrijfsleven. Daarnaast bevat het seminarie een praktische checklist vol tips om zelf aan de slag te kunnen gaan. Op het einde van de sessie krijgt u ook een exemplaar mee naar huis, zodat u meteen de opgedane kennis kan omzetten naar de praktijk.

Inschrijven voor dit online seminarie kan hier. Voor meer info kunt u contact opnemen met Davy Maes.

Doelgroep

CEO’s, Hr-professionals, well-being managers, HSE-verantwoordelijken, CHO’s.

Sprekers

  • Klaus Lommatzsch ademt marketing en communicatie. Hij was één van de managing partners van Duval Guillaume, het gerenommeerde Belgisch communicatiebureau. Sedert 2014 is hij founding partner van Duval Union, een ecosysteem van ervaren marketing agencies en technology start-ups  dat erop gericht is bedrijven te helpen in elk domein van marketing. 
  • Inge Van Belle ademt hr en employee engagement. Ze is oprichter van de Pink Ladies Games, het internationale CSR-concept for active women who care, en maakt daarmee haar missie waar om bij te dragen tot de SDG’s van de Verenigde Naties. Inge is eveneens co-founder van Herculean Alliance, dat al in tien landen engagement projecten op touw zette, en de initiatiefnemer van de Employee Engagement Awards.

Contactpersoon

Davy Maes

Kennis & advies/Menselijk kapitaal

Wanneer

Prijs

  • Voka-leden: 190 euro (excl. btw)
  • Niet-leden: 290 euro (excl. btw)

Voor dit seminarie kunt u ook gebruikmaken van de kmo-portefeuille. Uw aanvraag dient te gebeuren ten laatste binnen de 14 kalenderdagen na de eerste sessie. Registratienummer: DV.0104126.
Aantal opleidingsuren: 3 u 30 min.

KMO-portefeuille

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

Kosteloos annuleren kan enkel per mail naar de davy.maes@voka.be en dit uiterlijk tot 7 werkdagen voor aanvang van de opleiding. Bij laattijdige annulatie zal het volledige bedrag verschuldigd blijven. U kunt zich wel laten vervangen door een collega die aan de doelgroep voldoet.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Vraag het @ Voka
ING
Proximus
SD  Worx
CRM Group