Skip to main content
Sales via LinkedIn
  • Online

Sales via LinkedIn

Maak van LinkedIn uw bondgenoot in de verkoop

Onze manier van aankopen en verkopen is door de digitalisering enorm veranderd. 75% van de aankopers verzamelt tegenwoordig zijn informatie al via sociale media. Het gebruik van social media is dus noodzakelijk geworden om uw doelgroep te bereiken.
 
Tijdens deze workshop leert u alles over de nieuwe manier van verkopen en hoe u door middel van een platform zoals LinkedIn tot business kunt komen.

Inhoud

•    De evolutie van het aankoop- en verkoopproces
•    Wat is social selling?
•    Inbound vs outbound sales

Inbound sales

•    Hoe bespeel ik de algoritmes van LinkedIn en boost ik maximaal mijn populariteit?
•    Een introductie tot contentmarketing
•    De vier categorieën van content
•    De 80/20-regel van content
•    Welke vormen kan ik aan mijn content geven?
•    Wanneer moet ik op LinkedIn posten om succesvol te zijn?

Outbound sales

•    De evolutie van het aankoop- en verkoopproces
•    Wat is hybride selling?
•    Hoe kan ik de juiste contactpersonen binnen een bedrijf vinden en benaderen?
•    Hoe kan ik inspelen op signalen?
•    Hoe kan ik via sociale media in contact komen met mijn doelgroep en tot een afspraak komen?
•    Een introductie tot Sales Navigator
•    Q & A

Volgt u ook graag de introductieworkshop, schrijf u dan zeker in voor LinkedIn professioneel inzetten.
 

DOELGROEP

•    Commerciële medewerkers en management
•    (Zelfstandige) ondernemers en freelancers
•    Professionals die leads willen genereren en nieuwe klanten willen aantrekken
•    Marketing- en communicatiemedewerkers en -verantwoordelijken

SPREKERS

Tom Baeten van Winger Academy is reeds 25 jaar actief in b2b-sales en -marketing. Als LinkedIn-expert leert hij u op een zeer praktische manier de tips en tricks om LinkedIn professioneel in te zetten voor de ontwikkeling van uw business.

 

 

Contactpersoon

Laura Govaerts

Junior Coördinator Plato en Opleidingen

Wanneer

Prijs

Als lid betaalt u 150 euro (excl. 21% btw)
Als niet-lid betaalt u 210 euro (excl. 21% btw)

Voorwaarden

Annulatie
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 30 april 2021. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht om de opleiding te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

kmo-portefeuille
Recupereer een deel van uw opleidingskosten via de kmo-portefeuille. De aanvraag moet ten laatste twee weken na de start van de opleiding gebeuren op www.kmo-portefeuille.be.
Indien u beroep doet op de kmo-portefeuille, dient u nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.

Benodigde informatie kmo-portefeuille
Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland: DV.O104083.
Type dienstverlening: opleiding
Datum inschrijving: 7 mei 2021
Projectbedrag: €150 voor leden, €210 voor niet-leden
Aantal opleidingsuren: 3

Privacy
Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

Welt white paper
Gosselin
CapitalAtWork
Customer Collective
Deloitte
De Ridder
facilicom
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
SD  Worx
Tormans