Skip to main content
Jo Deferme, Dario Vunckx, Jens De Meester
  • Online

Opleiding Lead generation & sales

Leads genereren, salesgesprekken en daarna opvolgen zijn vaak voorkomende uitdagingen voor (jonge) bedrijven. Maar het is wel van essentieel belang voor de werking en de groei van jouw onderneming. Er is nood aan effectieve schaalbare methodes om leads te genereren terwijl je bouwt aan je bedrijf. Bij deelname aan dit online traject ontvang je een E-book van Webhero t.w.v. €99 vol met inzichten, learnings en opdrachten zodat je jouw SEO kan verbeteren. 

Lead generation en Sales

In drie halve dagen leer je, online, hoe je op verschillende manieren leads kan verzamelen, hoe je deze leads moet benaderen en nadien opvolgen, maar ook hoe je onderhandelt en deals sluit. 


Lead generation: 29 én 30 april van 09:00 tot 11:30 
Tijdens de eerste twee dagen van het traject komt Jo Deferm, oprichter van Webhero, samen met Jens De Meester, manager bij JAYJAYS, meer vertellen over hun “framework for growth”: 

  • Attract fase: Hoe ga je verkeer naar je website sturen via tools zoals SEO, SEA, Advertisements en content marketing.
  • Convert fase: In de tweede fase willen we gegevens krijgen van de website bezoekers onder de vorm van hun naam, telefoonnummer of e-mailadres.
  • Close fase: Nu bouw je een relatie met de leads op, lead nurturing. De bedoeling van deze fase is om de leads uiteindelijk te converteren tot klanten. Maar ook om nieuwe producten te verkopen aan bestaande klanten, cross-selling. 
  • Manage fase: Tijdens deze fase breng je alle vorige stappen in kaart omde effectiviteit van alle vorige stappen te meten en te optimaliseren. 

Sales: 7 mei van 13:00 tot 16:00
Tijdens de laatste dag van het traject leer je van ondernemer Dario Vunckx, oprichter van MicroFlavours, hoe je op een effectieve manier jouw producten of diensten aan de man brengt en hoe je vertrouwen wint bij potentiële klanten. 

  • Hoe bereid je je voor en hoe verloopt een onderhandelingsgesprek?
  • Op welke zaken moet je letten tijdens een gesprek? (Tips & tricks)

Nu je effectieve en schaalbare methodes hebt voor het genereren van leads is het misschien tijd om iemand in dienst te nemen die zich focust op business development. 

  • Wanneer heb ik een sales medewerker nodig? 
  • Welke taken besteed ik uit en welke blijf ik zelf uitvoeren? 
  • Wat kost een sales medewerker? 

Prijs 
75 euro (excl btw) voor de volledige online opleiding. Bovendien ontvang je het E-book van Webhero t.w.v. €99 (een SEO-cursus van 80 blz. boordevol met inzichten, learnings en opdrachten.)
 

Jo Deferm is ervaren ondernemer en oprichter van Webhero, JAYJAYS en BoardX. Jo heeft expertise binnen marketing consulting, lead generation, search engine optimization, advertising, web development, webdesign en business consulting. 

Jo Deferm

Jens De Meester is manager van het data gedreven growth agency, JAYJAYS. Jens is dagelijks bezig met het personaliseren en automatiseren van online advertising. Hij helpt multinationals en amibteuze kmo’s om een groei systeem te ontwikkelen met een positieve ROI.

Jens De Meester

Dario Vunckx startte ooit als student ondernemer het bedrijf MicroFlavours. Binnen de drie jaar groeide zijn bedrijf van garage startup naar marktleider in het Brusselse. Dario is grote fan van de Lean startup methode. Zijn sterkte is het schalen van idee van zero to 1. 

Dario Vunckx

Contactpersoon

Simon Brouckaert

Jong Ondernemen - Haven

Wanneer

Prijs

Prijs 75,00 (excl. btw), bij deelname ontvang je het E-book van Webhero t.w.v. €99 (een SEO-cursus van 80 blz. boordevol met inzichten, learnings en opdrachten.)

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Domestic Services
Banque de Luxembourg
Deloitte
ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
BovaEnviro+
G4S
Soundfield
Jobat