Ideaal voor iedereen die geen tijd heeft
Wat win je erbij?
De juiste taak, gedaan met de juiste middelen, op de juiste manier en op het juiste moment zorgt voor het juiste resultaat. Het feit dat we zeer veel werk hebben betekent niet noodzakelijk dat we het allemaal onmiddellijk moeten doen. Of zelf moeten doen. Er is een fijne lijn tussen het werk onder controle hebben en het gedaan hebben. Als men het werk onder controle heeft verdwijnt ook de stress. Ontspannen zonder schuldgevoel dat er nog werk wacht! Zelforganisatie als de hoeksteen van professionalisme.
Dit seminarie reikt je niet alleen uitzonderlijk veel praktische tips aan die je gemakkelijk zelf kan toepassen. Het schud je ook even wakker. Time management gaat verder dan alleen maar opruimen of beter leren plannen.
Inhoud
- Wat doe ik met mijn tijd?
- Tijdvreters
- Wat zijn mijn taken?
- Wat is time management
- Hoe kan ik structuur binnen mijn werk aanbrengen?
- Doelstellingen
- Prioriteiten
- Plannen en organiseren
- Delegeren
- Bureaumanagement
- Hoe leer ik met stress omgaan?
- Persoonlijk actieplan
Doelgroep
Als administratieve medewerker wil je jouw tijd productiever benutten, met meer controle en minder stress. Je wilt meer rust en overzicht ervaren tijdens het uitoefenen van jouw dagelijks werk. Deze workshop is uitermate praktijkgericht en interactief.
> Ik schrijf me in
Jouw expert
Marleen Miechielsen - Triple A talent Academy (AAATac)
Marleen is ervaren trainer en expert timemanagement en communicatie.

Past deze datum niet of is de opleiding volzet, klik dan hier voor een actueel overzicht.