Skip to main content
  • Home
  • Activiteiten
  • Klantgerichtheid: hoe zorg ik ervoor dat de klant mijn diensten ervaart zoals ik het bedoel?
persoonlijke skills online
  • Online

Klantgerichtheid: hoe zorg ik ervoor dat de klant mijn diensten ervaart zoals ik het bedoel?

Ontdek wat je klant écht wil! Leer tijdens deze onlineworkshop op 11 december 2020 en 18 december 2020 hoe je gesprekken met klanten structureert en daarop klantgericht inspeelt.

Werk je klantgericht? En voelt je klant dat ook zo aan?

Tijdens deze workshop ontdek je hoe je met de juiste methode gesprekken met klanten structureert. Je doorgrondt zo de echte wens van je klant en neemt die als uitgangspositie voor je verbale  en non-verbale communicatie.  

Na deze sessie ga je naar huis met een persoonlijk plan, waarmee je je nieuwe kennis onmiddellijk in de praktijk brengt.

Programma

Tijdens deze opleiding leer je gesprekken met klanten structureren op basis van de 5A-structuur (Aandacht, Aanvang, Analyse, Advies en Afsluiten).
Je maakt zo de wens van de klant heel concreet en speelt er perfect resultaat- en klantgericht op in. Zowel verbaal als non-verbaal.

Als deelnemer aan deze workshop zorg je voor je eigen huiswerk (een persoonlijk plan). Je definieert zelf je opdrachten. Die taken deel je ook mee aan je leidinggevende, die vanuit zijn rol de medewerker kan helpen om het gewenste resultaat te bereiken.

Doelgroep

Deze opleiding is voor alle mensen die in contact komen met klanten (accountmanagers, horeca-/winkelpersoneel, monteurs die opdrachten uitvoeren bij klanten, ...).

Voorkennis is niet nodig. Een dosis gezond verstand en de wil om iets te leren zijn voldoende.

Docent

Eddy Vandeweyer, Bluegg

De trainers van Bluegg hebben een jarenlange internationale ervaring in business en management met een focus op de ontwikkeling van het menselijk kapitaal. 

In hun trainingen helpen ze ondernemers en medewerkers aan belangrijke inzichten op het vlak van klantgerichtheid. Vernieuwend in hun aanpak is de aandacht voor lichaamstaal.
Tijdens een opleiding vertrekken ze altijd vanuit de eigen persoon van de deelnemer.

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Aantal opleidingsuren: 7 uur

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskosten. Opgelet: Bedrijf inschrijving = bedrijf factuur = bedrijf aanvraag KMO-portefeuille. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

KMO-portefeuilleMensuraProximus

Vind alle opleidingen via www.voka.be/limburg/kameracademie

Contactpersoon

Lena Clement

Coördinator Kameracademie

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 350,00 excl. btw

Niet-leden:
€ 450,00 excl. btw

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

Wij houden rekening met deze preventiemaatregelen

  • Wij houden 1,5 meter afstand van elkaar en respecteren de social distancing, zowel binnen als buiten.
  • Indien er geen 1,5 m afstand kan gegarandeerd worden vragen wij je om je mondmasker te dragen (bijvoorbeeld tijdens de koffiepauze, bij het binnenkomen en het verlaten van de vergaderzaal, wanneer je naar het toilet gaat,…).
  • Zalen en lokalen worden verlucht, materiaal wordt consequent gedesinfecteerd
  • In ons gebouw geldt een looprichting die aangegeven is op de vloer, gelieve deze te respecteren.
  • Handgels staan ter beschikking in elke zaal en in de hal.

We volgen de situatie op de voet en houden ingeschreven deelnemers op de hoogte rond eventueel extra maatregelen of wijzigingen.

VDAB
DigiChambers
ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Logo KPMG
Logo Hands
alk
Logo JAM
Ethias
Trixxo