Skip to main content
  • Home
  • Activiteiten
  • Gesprek met 'Ondernemer van het jaar 2020': stow International
International Growth Talks – stow International (AIF)

Gesprek met 'Ondernemer van het jaar 2020': stow International

Ontdek het internationaal groeiverhaal van stow International, Europese toonaangevende aanbieder van statische opslag- en stellingsystemen, gepresenteerd door CEO Jos De Vuyst.

stow International richt zich zowel op de ontwikkeling en productie van kwalitatief hoogwaardige stellingsystemen voor de opslag van pallets, kleine onderdelen en langgoed als op het ontwerpen en bouwen van platformsystemen.

In twintig jaar tijd is de onderneming gegroeid van een kmo naar een echte multinational met ongeveer 600 miljoen euro omzet en 1800 werknemers wereldwijd. De onderneming is aanwezig in de meeste EU-landen.

CEO Jos De Vuyst, in lead sinds 1989, heeft de groei en expansie van de onderneming vanuit de driving seat meegemaakt en deelt graag zijn ondernemingsverhaal en ondernemingstips met de deelnemers tijdens deze ontbijtsessie.

Heeft uw onderneming het doel om internationaal te groeien en hoort u graag de inzichten van een topondernemer die het landschap van internationaal zakendoen reeds vanuit verschillende perspectieven kon ervaren? Dan is de ontbijtsessie 'International Growth Talks' zeker iets voor u.

Deelname aan de sessie is gratis, maar inschrijven is verplicht.

Wij dragen uw goede gezondheid hoog in het vaandel. Daarom mag u ervan uitgaan dat dit event volledig coronaproof zal georganiseerd worden. 

Programma

  • 8.30 uur: Ontvangst met ontbijt bij stow International
  • 9.00 uur: International Growth Talk door Jos De Vuyst, CEO stow International
  • 10.00 uur: Q&A – open discussie/kennis- en ervaringsuitwisseling
  • 10.30 uur: Voorziene einde

Schrijf u hier in. Voor meer info kunt u contact opnemen met Leonid Guz.

VLAIO - VOKA

Contactpersoon

Leonid Guz

Kennis & advies/Internationaal ondernemen

Adres

stow International
Industriepark 6B
8587 Spiere-Helkijn

Wanneer

Prijs

Deelname is gratis, maar inschrijven is verplicht.

Voorwaarden

Kosteloos annuleren kan enkel per mail naar leonid.guz@voka.be en dit tot 24 uur voor aanvang van het event. Bij laattijdige annulatie zal een no show fee van 30 euro aangerekend worden. U kunt zich wel laten vervangen door een collega die aan de doelgroep voldoet.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Vraag het @ Voka
ING
Proximus
SD  Worx
CRM Group