
Customer experience in de praktijk
Gelukkige klanten, geen kwestie van geluk
Hoe maak jij je klanten gelukkig? Hoe maak jij van jouw klanten ambassadeurs? Hoe zorg jij ervoor dat jouw klanten minder naar de prijs kijken? Hoe heb jij als individu impact op je klanten? Hoe zorg jij ervoor dat je klanten toegevoegde waarde ervaren?
Tijdens deze workshop gebruiken we Customer Delight Management als hefboom om meer dan tevreden klanten te realiseren. Op basis van inspirerende oefeningen leggen we de basis om klantgericht te handelen en zo het verschil te maken. Je klanten gaan het voelen!
Programma
- Wie zijn je klanten?
- Waarom inzetten op het delighten van je klanten
- Hoe inzetten op het verhogen van de klantentevredenheid?
- Focus op morgen
Doelgroep
Medewerkers die rechtstreeks met klanten in contact komen in de brede zin van het woord.
Praktisch
- De workshop zal online doorgaan. Om deel te nemen, heb je enkel een goede internetverbinding nodig.
- Interactiviteit is gegarandeerd, al jouw vragen kan je stellen via Q&A of chat.
Jouw trainer
Bran Van Welden - VOLT
Volt helpt organisaties een leidende positie innemen in hun markt vanuit duidelijke strategische keuzes, helpt hen begrijpen hoe hun markt evolueert met slimme onderzoeksmethodes en brengt het hele bedrijf in beweging door de juiste competenties te ontwikkelen.