Skip to main content
Voka Infosessie

Bouw jouw modemerk online uit!

Milieu

Twee jaar geleden werd slechts een op de vijf kledingstukken online gekocht. Volgens BeCommerce, de sectorfederatie van de e-commerce, is dat vandaag al opgelopen tot een op de drie. Voor een modemerk is het dus belangrijker dan ooit om indruk te maken met zijn sociale media, digitale advertenties en website. Online marketing laat je toe om dit op basis van waardevolle data strategisch aan te pakken. Ontdek in deze gratis masterclass op woensdag 7 september hoe je dit het best aan boord legt.

Aan de hand van een aantal best practices reikt deze masterclass je nuttige handvaten aan om jouw modemerk online uit te bouwen. Je krijgt onder meer een antwoord op volgende vragen:

  • Welke mediakanalen gebruik je best om jouw doelpubliek te bereiken?
  • Hoe bereik je nieuwe klanten? Op welke manier en met welke boodschap benader je hen het best?
  • Hoe voed je bestaande klanten voor verdere groei?
  • Wat betekent dit voor jouw team: welke vaardigheden heb je zeker nodig?
  • Hoe bepaal je de juiste budgetten?
  • Hoe ga je concreet aan de slag met wat verzamelde data jou leren?

Programma

18.00 u.              Ontvangst met hapje en drankje

18.30 u.              Start masterclass

20.30 u.              Start netwerkevent

21.30 u.              Einde

Sprekers

Met The Dot Society  helpen Céline Vermeulen en Caroline De Bruyn modebedrijven te groeien vanuit een digitale strategie en campagnes die hierop aansluiten.  

Wil jij deze masterclass niet missen? Schrijf je dan meteen in via de website.

The Dot Society

Contactpersoon

Jolein Van Eyck

Starterscoördinator

Wanneer

Prijs

Deze masterclass is volledig GRATIS, zowel voor leden als niet-leden.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

AW_Welt Whitepaper Inclusieve leidinggevende