Overslaan en naar de inhoud gaan
Map

Bootcamp Online Fashion: bouw je modemerk online uit

  • Hybride

Je modelabel online laten doorbreken? Haal al het potentieel uit je merk met een doordachte online marketingstrategie. Deze opleiding zet jou op weg met een digitale structuur en leert je werken met data.  

Een online marketingstrategie is onmisbaar voor jouw modemerk. Maar er professioneel aan beginnen, da's niet simpel. Deze opleiding zet jou op weg naar een succesvolle digitale strategie met de kennis van heel wat experts in het digitale en/of modelandschap. 

Want weet jij welke tools en kanalen geschikt zijn voor jouw brand? Of hoe je je merkidentiteit exact vertaalt naar je doelgroep? En hoe zit het met online verkoop? In zes sessies krijg je alle nodige bouwstenen mee voor jouw online merk. Waar wacht je nog op? Ontdek hieronder het volledige programma en schrijf snel in via de inschrijfknop op deze pagina. 

Programma

Sessie 1 | Brand identity & contentcreatie | 12 juni

12 juni, van 17.00 uur tot 20.00 uur

Brand building is een kunst! We transformeren jouw merk tot een krachtige identiteit die resoneert bij jouw doelgroep. De geheimen van visuele en tekstuele contentcreatie leer je van de experts van Matuvu. Je ontdekt hoe je verhalen vertelt die klanten inspireren en betrekken bij jouw brand. 

Sessie 2 | E-commerce | 25 juni

25 juni van 9u - 12u

Jouw online winkel omtoveren tot een commercieel centrum dat 24 op 7 draait? Vind je weg in het doolhof van Shopify en ontdek de wondere wereld van e-commerce!

Sessie 3 | Google Analytics deepdive | 25 juni

25 juni van 13u - 16u

Geen enkele strategie blijft staan zonder data om ze te onderbouwen. Duik diep in je gegevens met Google Analytics voor waardevolle inzichten om je merk te helpen groeien. 

Sessie 4 | Mailing automation | 9 juli

9 juli van 9u - 12u

Mailings altijd saai en onpersoonlijk? Niet per se! Klaviyo leert je de kneepjes van het mailing automation-vak. Zo werk je aan betekenisvolle interactie met je klanten. Perfect om ze aan je merk te binden, natuurlijk!

Sessie 5 & 6 | Meta advertising | 23 juli & 6 augustus

23 juli & 6 augustus van 9u - 12u

A topic so nice, we do it twice! Leer slimme, gerichte campagnes te maken die jouw doelgroep feilloos overtuigen. Hoe?

  • Maak een professioneel advertentie-account
  • Verschillende manieren om te adverteren op Facebook & Instagram
  • De juiste advertenties voor jouw doelstelling
  • Het bepalen én bereiken van je ideale doelgroep
  • Een slim budget inzetten
  • Resultaten juist interpreteren
  • Advertenties optimaliseren
Individuele feedbacksessie

Sluit af met een sterk staaltje feedback van onze experten en coaches. Welke vragen heb je? Waar bots je tegenaan? En hoe doet je geïmplementeerde strategie het? 

Voor wie? 

Zaakvoerders, marketingmanagers en retailers van modemerken die digitale marketing écht willen inzetten als groeimotor voor hun merk. Ook voor start- en scale-ups met een omzet tussen de 45K en 300K. 

Snel zijn is de boodschap, want het aantal deelnemers is beperkt tot 15. 

Contactpersoon

Jolein Van Eyck

adviseur starters en lerende netwerken fashion

Adres

Kantoor Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

Leden: €1.000 (excl. 21% btw)
Niet-leden: €1.550 (excl. 21% btw)

Voorwaarden

Kmo-portefeuille
Recupereer een deel van je opleidingskosten via de kmo-portefeuille. De aanvraag moet ten laatste twee weken na de start van de opleiding gebeuren op www.kmo-portefeuille.be. Indien je beroep doet op de kmo-portefeuille, dien je nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.

Benodigde informatie kmo-portefeuille
Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland: DV.O104083.
Type dienstverlening: Online Fashion: bouw je modemerk online uit 2024
Datum inschrijving: 12 juni 2024
Projectbedrag: Leden: €1000 (excl 21% btw); Niet – lid: 1550 (excl 21% btw)
Aantal opleidingsuren: 21
Thema: Digitalisatie

Privacy
Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.