Volzet - Verderkijkers - Think Customer

01/10/2018

Customer centricity is een vaak gebruikt buzzword. Veel bedrijven denken dat ze klantgericht zijn maar begrijpen onvoldoende deze nieuwe wereld. Tijdens het event Think Customer – 1 oktober 2018 – komt u te weten hoe u concreet uw klant centraal stelt. Zowel voor B2C als B2B.

Wat u mag verwachten: topsprekers brengen een wake-up call en inspiratie, doelgerichte workshops en een plan om concreet aan de slag te gaan. Én netwerking natuurlijk.

Think Customer

Klantgerichtheid is geen keuze meer maar een must. Klanten zijn vandaag continu online en geconnecteerd met de hele wereld. De juiste boodschap moet op het juiste moment via het juiste kanaal gebracht worden, dit voor élke klant. En deze extreme personalisatie wordt mogelijk gemaakt door vernieuwende en slimme technologieën. Data, IoT, AI, AR, VR, Voice, Blockchain zijn tegenwoordig haalbaar voor elk bedrijf. We gaan verder dan de gekende B2C voorbeelden want ook B2B ontspringt deze dans zeker niet.

We nodigen top-notch sprekers uit om u wegwijs te maken in deze veranderende wereld. Dé expert in extreme customer centricity, Rik Vera (Nexxworks), komt u wakker schudden, inspireren en doen dromen. In een panelgesprek bespreken bedrijfsleiders waar ze vandaag op dit vlak staan en wat de toekomst brengt.
Met een keuze uit drie doelgerichte workshops of rondetafelgesprekken met experten maken we het concreter voor uw bedrijf. Tenslotte vertelt strateeg en marketingexpert Karel Demeester (Callebaut Collective) hoe u dit alles in een concreet plan giet zodat u met de juiste to do’s naar huis gaat.

Op een event over extreme klantgerichtheid zetten ook wij u centraal. We zorgen voor netwerking met receptie en halen alles uit de kast voor een unieke beleving.

Klik hier voor meer info over het programma, de sprekers en de topics.

Programma

13.00 – 13.30 u. Onthaal
13.30 – 15.00 u. Welkom + Extreme customer centricity in a networked World | Rik Vera - Nexxworks | Keynote
• 15.30 – 16.30 u. Keuze uit:

         • Data science, seeing the forest through the trees | Geert Verstraeten – Python Predictions | Workshop
         • Stop selling, start storytelling | Sven De Coninck - Chase | Workshop
         • Conversational customer experience | Bram Van Oost – Poppr | Workshop
         • Rondetafelgesprekken met experten | Leslie Cottenjé – Hello Customer | Maarten Verschuere – Clever
           Bart Van Hecke – Continuous | Stijn Wijndaele –  Jeewi

• 16.30 – 17.30 u. Keuze uit:

         • Data science, seeing the forest through the trees | Geert Verstraeten – Python Predictions | Workshop
         • Stop selling, start storytelling | Sven De Coninck - Chase | Workshop
         • Conversational customer experience | Bram Van Oost – Poppr | Workshop
         • Rondetafelgesprekken met experten | Leslie Cottenjé – Hello Customer | Maarten Verschuere – Clever
           Bart Van Hecke – Continuous | Stijn Wijndaele –  Jeewi

• 17.30 – 18.00 u. Panelgesprek: bedrijfsleiders over customer centricity bij ons, vandaag en in de toekomst 
                             Jeroen De Wit – CEO Teamleader | Pascale Van Damme – Managing Director Dell EMC Belux
                             Frederik Rosseel – CEO Docbyte
• 18.00 – 18.45 u. Embracing the chaos | Karel Demeester – Callebaut Collective | Keynote
• 18.45 – 21.30 u. Netwerkreceptie

Klik hier voor meer info over het programma, de sprekers en de topics.

Doelgroep

Bedrijven die (willen) innoveren en inzetten op klantgerichtheid.  

Informatie en inschrijvingen

Dit event is volzet. Stuur een mailtje naar Jan Teurrekens om u toe te voegen aan de wachtlijst.

Partners